Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد و نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) برگزار شد و طی آن در خصوص سفر «حسین المسلم» مدیر کل شورای المپیک آسیا و «حیدر فرمان» رئیس انجمن بین‌المللی کوراش به تهران نکاتی مطرح شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در نشست امروز هیات اجرایی، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص سفر حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین‌المللی شنا و حیدر فرمان رئیس انجمن بین‌المللی کوراش و مدیر بازی‌های آسیایی و دپارتمان ورزش OCA به تهران و دیدار با مقامات ورزش ایران نکاتی را یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز به‌عنوان مهمان در این نشست حضور داشت.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در این جلسه گزارشی از شرایط و روند آمادگی تیم‌های اعزامی در این بازی‌ها ارائه کرد. همچنین در خصوص مسائل مختلف کاروان اعزامی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و  اعضای هیئت اجرایی بر حضور قدرتمندانه کاروان اعزامی و مشارکت بیشتر بانوان ورزشکاران در کاروان تاکید کردند.

ضمن این که در خصوص لباس کاروان اعزامی، پرواز، اسکان، حمل و نقل، ملزومات و دیگر اقدامات لازم جهت اعزام و حضور بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان در این بازهای بحث و تصمیم‌گیری‌های لازم بعمل آمد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای المپیک آسیا ، مریم کاظمی‌پور ، کمیته ملی المپیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای المپیک آسیا مریم کاظمی پور کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کاروان اعزامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسکویی یکی از قدیمی ترین مجریان سازمان صداوسیما که سالیان زیادی را در رادیو ورزش فعالیت کرد و صدای ماندگارش در گوش اهالی ورزش خواهد ماند، روز ۱۲ اردیبهشت و پس از مدتها تحمل بیماری در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت باسابقه رسانه صبح امروز یکشنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و اهالی رسانه از مقابل مسجدبلال صداوسیما برگزار و برای خاکسپاری در خانه ابدی اش به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود اسکویی چهره هایی چون مهدی تاج، شروین اسبقیان، حمید استیلی، مناف هاشمی، عبدالحمید احمدی، حسن طباطبایی، میلاد تقوی و بسیاری از اهالی رسانه های دیداری و شنیداری حضور داشتند.

کد خبر 6096923

دیگر خبرها

  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود