Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدابراهیم رئیسی بامداد شنبه در نشست خبری پایانی سفر به آذربایجان غربی افزود: این مصوبات در حوزه های راه، جهاد کشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان بوده که قرار است در حوزه های مختلف پیگیری شود.

وی اضافه کرد: در این سفر کار احداث ۴۹ هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی آغاز شد که می تواند بخش مهمی از مشکلات مردم را که حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه آنان را مسکن تشکیل می دهد، رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی، قرار شد تا طرح هایی درحوزه آبیاری، آبخیزداری، آبخوانداری و بیابان زدایی اجرایی شود.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: درحوزه کشاورزی، باید مردم مساعدت کنند تا الگوی کشت تغییر یابد ولی باید توجه داشت که این تغییر به صورت دستوری نبوده و اقناعی است.

آیت الله رییسی گفت: آذربایجان غربی می تواند به تولیدکننده اصلی کالاهای اساسی بخش کشاورزی تبدیل شود که در این خصوص نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی تاکید کرد: این امر، آرزوی دست نیافتنی نیست و باید برای آن، اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی شناسایی نیازها و اولویت ها در دستور کار جدی دولت قرار دارد، افزود: در این سفر هم ضمن حضور در جمع مردم برخی شهرهای استان، با اقشار مختلف دیدارهایی انجام شد.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به بازدید خود از دریاچه ارومیه، از برنامه ریزی دولت برای به سرانجام رسیدن طرح احیای دریاچه خبر داد و اضافه کرد: در این سفر قرار شد تا مسوولان مربوطه کار را با جدیت دنبال کنند و در زمان کوتاهی شاهد احیای این دریاچه باشیم.

آیت الله رییسی به حضور خود در پایانه مرزی تمرچین اشاره کرد و ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت های صادراتی خوبی دارد که در همین فرصت کم فعالیت دولت سیزدهم، افزایش قابل توجهی در صادرات صورت گرفته که این روند باید ادامه یابد و همواره شاهد ارتقای تجارت مرزی و صادرات باشیم.


بیشتر بخوانید:

رئیسی در سفر استانی به آذربایجان غربی : باید برای بهبود مسایل این استان برنامه ریزی کرد

انتقاد رئیسی از «گرفتاری سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در برخی ادارات و سازمان‌ها»

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی با سه کشور همسایه است، اظهار کرد: فعال شدن بازارچه های مرزی یک اصل اساسی در راستای توسعه تجارت مرزی در این استان به شمار می رود و ساماندهی وضعیت کوله بری نیز در همین راستا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این سفر، هیچ کلنگی برای احداث طرح جدید بر زمین زده نشد، گفت: دولت سیزدهم در راستای رفع مشکلات مردم فعالیت می کند و اتمام به موقع طرح های اجرایی نیمه تمام از جمله اقداماتی است که صورت می گیرد و ما درصدد هستیم تا رضایت مردم را کسب کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر کارهای بسیار خوبی در حوزه شکوفایی بخش معدن آذربایجان غربی انجام شده، افزود: قرار است که از ظرفیت قابل توجه معدن این استان، برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استفاده شود و حق مالکانه معدن به این استان برگردد.

آیت الله رییسی اضافه کرد: البته، برای شکوفایی معادن نیز علاوه بر سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی ایمیدرو، دهها هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هم سرمایه گذاری می شود.

وی اظهار کرد: درآمد حق مالکانه این بخش به همراه دیگر درآمدهای تصریح شده در قانون بودجه امسال، در صندوق پیشرفت وعدالت استانی جمع آوری می شود تا در راستای توسعه سرمایه گذاری و توسعه استان از آن بهره برده شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی پس از برگزاری نشست خبری، درپایان سفری یکروزه ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد.

کد خبر 1633664

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارومیه سفر استانی دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی آذربایجان غربی سرمایه گذاری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:تیم های درمان تخصصی (BHCU) معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، به مناسبت هفته هلال احمر در روستای فیروز آباد شهرستان چهاربرج مستقر و خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را به صورت رایگان به مردم شریف این روستا ارئه کردند.

وی در تشریح این مانور  گفت: جمعیت هلال استان آذربایجان غربی بااستفاده ازظرفیت تیم بهداشت و درمان اضطراری به استعداد ۲۰ نفر از پزشکان داوطلب فوق تخصص، متخصص، عمومی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، مراقبت از مادر وکودک، روانشناس و تغذیه این مانور را باموفقیت عملیاتی کرد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مانور به مدت یک روز اجرا و در این مدت علاوه بر خدمات امدادی ، خدمات درمانی اعم از ويزيت پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، خدمات بهداشتی و دندانپزشکی ارائه و داروهای تجویزی نیز بااعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی همچنین حضور پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان جهت خدمت رسانی رایگان به مردم منطقه را از اقدامات موثر جمعیت هلال احمر در تسکین آلام بشری دانست و از همه داوطلبان،امدادگران،و جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خدمت رسانی به مردم شریف فیروزآباد تقدیر و از میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان میاندواب و چهاربرج قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی