Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  اردبیل، جابر جهان‌بین عصر امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس‌آباد ضمن تأکید بر تسریع پروژه‌های بزرگراه پارس‌آباد - سربند و سربند - مشگین‌شهر، اظهار کرد: تکمیل و افتتاح بزرگراه‌ها حتی به میزان اندک، در کاهش تصادفات شهرستان پارس‌آباد بسیار مؤثر است.

وی با تأکید بر مطالعه طرح جامع مدیریت کنترل ترافیک شهرستان پارس‌آباد، افزود: سامان‌دهی دست‌فروشان و بازگشایی خیابان مطهری و ادامه بلوار ورودی شهر از آغدام و اجیرلو، سامان‌دهی ایستگاه‌های بین‌شهری و افزایش علایم هشداردهنده در محل اجرای پروژه و اجرای روشنایی در محل‌های حادثه‌خیز و خط‌کشی معابر و لکه‌گیری و آسفالت معابر و فرهنگ‌سازی رعایت قوانین در تسهیل و روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: عملیاتی شدن این مصوبات نیازمند پیگیری مستمر و اهتمام ویژه مسؤولان است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد ترافیک بزرگراه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات