Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: وزش طوفانی که از شب گذشته منطقه سیستان را فرا گرفته باعث سقوط ۹ پایه فشار متوسط شبکه برق و ۸ پایه فشار ضعیف شبکه برق شد. - اخبار استانها -

خلیل عوض‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: وزش باد شدید و طوفان که از شب گذشته شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند در منطقه سیستان را فرا گرفته موجب سقوط 9 اصله پایه فشار متوسط و 8 اصله پایه فشار ضعیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: یک اصله پایه فشار متوسط و یک عدد ترانس 25 کاوا در منطقه شهرک صنعتی محمد آباد و یک اصله پایه فشار ضعیف در روستای "سنچولی" شهرستان زهک دچار خسارت شد که با تلاش پرسنل این منطقه شبکه خسارت دیده اصلاح و برق این مناطق در حال حاضر پایدار است.

طوفان با سرعت 126کیلومتر زابل را درنوردید/ رکورد 38ساله بیشینه سرعت وزش باد شکسته شد + فیلمگزارش میدانی تسنیم از "بحران ریزگردها" در سیستان/ بادهای "220 روزه" بلای جان مردم/ وقتی چشم چشم را نمی‌بیند + فیلمآخرین جزئیات حفر "چاه‌های ژرف"/ کسب نتایج بسیار امیدبخش برای رفع دغدغه آبی مردم منطقه سیستان + فیلم

وی ادامه داد: هشت پایه فشار  متوسط و ضعیف در شهرستان هیرمند انشعاب روستای "غلامعلی گل بیگ"، سه پایه فشار متوسط در شهرستان زهک انشعاب کشاورزی و چهار پایه فشار متوسط در انشعابات منطقه "حسن آباد سفلی"، "شهرک علی اکبر" و خیابان "باهنر 16" شهرستان زابل  دچار خسارت شده که پرسنل امور برق در حال اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق این مناطق هستند.

عوض‌زاده با بیان اینکه غیر از بخش‌های عنوان شده شبکه برق سایر مناطق حوزه سیستان پایدار است، گفت: با توجه به استمرار وزش باد شدید در این منطقه احتمال خسارت به شبکه برق وجود دارد. اعتبار اولیه این میزان خسارت به شبکه برق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است. وزش باد شدید و طوفان یکی از معضلات مهم این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده می‌توانند از طریق نرم‌افزار برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان پایه فشار متوسط اصله پایه فشار شبکه برق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق