Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با اظهار اینکه قبول مسئولیت در نظام اسلامی مهم و حساس است، افزود: مسئولان باید دقت کنند تا در دوره مسئولیت معصیت نکنند و ظلم در حق کسی روا ندارند.

وی از مسئولان خواست تا با مردم با محبت و عشق رفتار کنند و اظهار داشت: دستگاه قضائی در این دوره همانند قبل آمادگی دارد در خدمت دولتمردان برای انجام مأموریت‌ها، وظایف و مسئولیت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برحفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضائی گفت: در حال حاضر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی استان ارتقا یافته است و دستگاه‌ها باید همدیگر را برای انجام مأموریت‌ها یاری کنند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: در حال حاضر که با اصلاح قانون هدفمندی روبرو هستیم باید تعامل بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم و خوشبختانه تاکنون مسئله‌ای در استان ایجاد نشده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اظهار اینکه قانون حرمت دارد و احترام آن را باید به بهترین شکل داشته باشیم، گفت: هیچ جامعه و دستگاهی از بی قانونی منفعتی کسب نکرده است از این رو همه باید به قانون احترام گذاریم.

وی بر لزوم توجه به پیشگیری در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: باید آسیب‌های موجود شناسایی و گلوگاه‌های فساد رفع شود زیرا سبب سلامت می‌شود.

حجت الاسلام اکبری حفظ اراضی و انفال را در استان مازندران مهم دانست و خواستار توجه به مسئولیت قانونی برای حفظ اراضی شد و گفت: فرمانداران و بخشداران دقت لازم در زمینه صدور مجوزها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورود به فضای مجازی باید آبرومندانه و آگاهانه باشد، گفت: هیچ مقامی مجاز به ممانعت از اجرای حکم دادگاه نیست.

کد خبر 5496542

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران جلسه شورای اداری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آلودگی هوا گرد و غبار آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

شرکت سیسکو اعلام کرد هکرها از بعضی از دستگاه‌های امنیت دیجیتالی این شرکت برای نفوذ به شبکه‌های دولتی در سراسر جهان استفاده کرده اند.

به گزارش ایسنا، شرکت سیسکو سیستم در یک پست وبلاگ اعلام کرد تجهیزات «ادپتیو سکیوریتی اپلاینس» این شرکت، آسیب پذیریهای ناشناخته‌ای داشته که مورد بهره برداری یک گروه از هکرها به نام  UAT۴۳۵۶ قرار گرفته است.

در پست وبلاگ سیسکو، این گروه به عنوان هکرهای پیشرفته تحت حمایت دولتی، توصیف شده اند و اعلام شده است تحقیقات سیسکو، قربانیانی را شناسایی کرده که شامل شبکه‌های دولتی در سراسر جهان بوده اند. سیسکو اعلام کرد این آسیب پذیری، اکنون ترمیم شده است.

این شرکت در بیانیه ای، از مشتریانش خواست فورا اقدام کرده و نرم افزارشان را به روزرسانی کنند اما جزئیات بیشتری درباره این رخنه ها که می گوید مربوط به اوایل امسال است، اعلام نکرد.

تجهیزات امنیتی مانند روترها و سایر دستگاه‌های پیشرفته، به وسیله‌ای محبوب برای هکرهای پیشرفته تبدیل شده‌اند، زیرا در محیط شبکه هدف قرار دارند و نظارت بر آنها دشوار است.

سیسکو در پست خود هشدار داد شواهدی دیده است که نشان می‌دهد هکرهای UAT۴۳۵۶، به دستگاه‌های شبکه مایکروسافت و سایر فروشندگان علاقه دارند حمله کنند و احتمالا حمله می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) اعلام کرد در حال حاضر شواهدی مبنی بر تاثیر این فعالیت بر شبکه‌های دولتی آمریکا، تایید نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات