Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش حوزه پارلمانی ایران اکونومیست، مصطفی نخعی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: امروز طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در کمیسیون بررسی و به تصویب نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی افزود: در نشست امروز اصلاح بند(ت) ماده(۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مربوط به سه درصد سهم مناطق نفت‌خیر از صادرات نفت خام و میعانات گازی نیز مورد بررسی قرار گرفت.  

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به انتخاب دو تن از اعضا برای معرفی به صحن علنی یادآور شد: با هدف انتخاب یک تن برای عضویت در کمیته طرح‌های سرمایه‌گذاری، رمضانعلی سنگدوینی و عبدالعلی رحیمی مظفری برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ به سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گاز اشاره شده است اما قبل از اینکه این طرح‌های سرمایه‌گذاری به شورای اقتصاد رود باید کمیته‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور، وزرای اقتصاد، نفت و سه تن از مجلس به عنوان ناظر  تشکیل شود و طرح‌ها را بررسی کنند. اگر مورد تایید آن‌ها قرار گرفت، به شورای اقتصاد می‌رود و در ادامه درصورت تایید در شورای اقتصاد ابلاغ می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، شورای اقتصاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شورای اقتصاد مجلس شورای اسلامی شورای اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری