Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایزد سیف الله پور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه فوتبال مازندران به عنوان نماینده ایران باید در رقابت‌های آسیایی شرکت کند، افزود: مردم استان بیش از ۶۰ سال منتظر چنین روزی بودند.

وی اظهار داشت: تیم استقلال در رقابت‌های لیگ دوبار امتیازهایش را برابر نساجی از دست داد و در رقابت‌های جام حذفی نیز برابر نساجی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تماشاگران نساجی یادآور شد: باشگاه نساجی یک باشگاه خصوصی است و مالک آن در زمینه اشتغال زایی کمک زیادی کرده است و هدایت یک تیم در رقابت‌های کشوری نیازمند حمایت همگان است.

سیف الله پور با بیان اینکه نساجی متعلق به تمام مردم ایران است، گفت: باید کمک کنیم تا این تیم در رقابت‌های آسیایی آبروداری کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: متأسفانه امکانات مالی به نساجی اجازه نمی‌دهد تا با تیم‌هایی نظیر فولاد، سپاهان و غیره رقابت کنیم و با توجه به اینکه تمرینات در مازندران باید انجام شود، چهار سال یک مجموعه به این تیم واگذار شده ولی اجازه برای راه اندازی آن در ماهفروجک داده نمی‌شود.

وی گفت: همچنین از بخش صنعتی استان تقاضا داریم در کنار ماباشند تا شرمنده هواداران نباشیم.

کد خبر 5496577

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ایزد سیف الله پور جلسه شورای اداری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا آلودگی هوا گرد و غبار خراسان رضوی گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از زمان حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی بسیار به صعود امیدوار شده است، این روزها برای مسابقه حساس با ذوب‌آهن در اصفهان آماده می‌شود.

نماینده مازندران در لیگ برتر هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز بردی ارزشمند و شیرین را کسب کرد تا با اضافه شدن سه امتیاز به اندوخته امتیازی قبلی خود به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار شود.

ساکت الهامی حالا برای انجام بازی هفته بیست و پنجم تیمش را به اصفهان خواهد برد؛ نساجی روز چهارشنبه در فولادشهر میهمان ذوب‌آهنی است که هفته پیش بعد از مدت‌ها در فولادشهر طعم پیروزی را چشید و آلومینیوم اراک را شکست داد.

جدا از اینکه نساجی برای کسب امتیاز از مسابقه با ذوب‌آهن به اصفهان می‌رود و نیاز مبرمی به این مساله دارد تا بازهم به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود، ساکت الهامی با خاطره‌ای خوب به اصفهان سفر می‌کند.

الهامی در نیم فصل اول در زمانی که هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، همراه با این تیم در مصاف با ذوب‌آهن در اصفهان دو بر یک برنده شد و سه امتیاز مهم را در هفته ششم برای نارنجی‌پوشان کسب کرد. او حالا در مصاف با شاگردان محمد ربیعی بار دیگر امیدوار به تکرار خاطره خوب گذشته خواهد بود.

سرمربی باتجربه نساجی این روزها در تمرینات تیمش هم روحیه خوبی دارد و سعی می‌کند شاگردانش را به بهترین شکل برای دومین تقابل فصل خود با ذوب‌آهن در فولادشهر آماده کند.

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد