Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور حکمی رئیس ستاد سی وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای معاونان مجمع، طی حکمی مهدی آقامحمد را به‌عنوان رئیس ستاد سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی مهرماه سال جاری همزمان با هفته وحدت و با حضور میهمان‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حجت‌الاسلام حمید شهریاری ، کنفرانس وحدت اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حجت الاسلام حمید شهریاری کنفرانس وحدت اسلامی کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • انتصابات جدید در گیلان
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو