Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از علمای مسلمان هندوستان اظهار کرد: بدخواهان اسلام و مسلمانان همواره از قدرت جهان اسلام واهمه داشته‌اند و می‌دانند اگر انرژی متراکم در امت مسلمان علیه آن‌ها متحد شود، اثری از آنان باقی نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهم مسلمانان هندوستان در آزادی این کشور از سلطه انگلیس بسیار مهم و تعیین‌کننده بود و اگر همراهی آنان نبود استعمار پیر در هندوستان شکست نمی‌خورد و چنین تمدنی در شبه قاره شکل نمی‌گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: یادآوری این نقش برجسته مسلمانان در جامعه و میان بخش نخبگانی هندوستان بسیار مهم است. زیرا اتحاد و همکاری دو جامعه مسلمان و هندو رمز موفقیت و قدرت هندوستان بوده و استکبار با تفرقه‌افکنی به دنبال ایجاد سلطه و تداوم استعمار خود است.

وی افزود: استعمارگران که درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان و هندوها در هندوستان هستند، خیرخواه هیچ‌کدام از این دو گروه نبوده و تنها به دنبال اجرای نیات شوم استعماری خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسلام هراسی یکی از راهبردهای استکبار در ستیز با ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام و هجمه به مسلمانان است. استکبار با ایجاد داعش از یک سو زمینه کشتار مسلمانان را فراهم کرد و از سوی دیگر با نسبت دادن اقدامات این گروه تروریستی به مسلمانان، تلاش کرد اسلام را دینی خشن و مخالف صلح معرفی کند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) در دوران جاهلیت با ایجاد اتحاد میان قبایل و اقوام مختلف، تمدن بزرگ اسلامی را بنیان گذاشت. لذا امت اسلام اعم از شیعه و سنی به تأسی از این سیره پیامبر(ص) باید همواره وحدت خود را حفظ کند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام هراسی هندوستان تفرقه افکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، امروز چهارشنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

در جریان این تعرض صهیونیست ها اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی در قبله اول مسلمانان جهان کردند. همچنین یکی از شهرک نشینان در اقدامی تحریک آمیز برای برانگیختن احساسات مسلمانان، پرچم اسرائیل را با خود حمل می کرد.

در روزهای اخیر گروه های مختلف فلسطینی درباره پیامدهای تعرضات گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی هشدار داده و از فلسطینیان نیز خواسته اند با حضور گسترده در این مکان مقدس اسلامی با اقدامات شهرک نشینان به ویژه در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی در ایام اعیاد یهودی مقابله کنند.

کد خبر 6094052 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود