Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه یکم خرداد ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف لندکروز قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: مأموران پلیس آگاهی لارستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه لندکروز که کنار یک تعمیرگاه پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پس از بررسی‌های تخصصی و استعلام از سامانه‌های هوشمند مطلع شدند که شماره شاسی و موتور مخدوش و خودرو به صورت قاچاق از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ یوسفی با تأکید بر اینکه پلیس در جهت تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد ۲ خودرو حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در برخورد وانت پیکان با کامیون در محور مواصلاتی جهرم-لارستان، ۲ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی جهرم-لارستان به ماموران اعلام و سریعا به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان با ۲ سرنشین با یک کامیون با ۲ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در این حادثه راننده و سرنشین وانت پیکان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین کامیون نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی گفت: کارشناسان پلیس‌راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده وانت پیکان اعلام کردند.

کشف زمین خواری ۱۷ میلیارد ریالی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف زمین خواری به مساحت ۱۰ هکتار و بازپس گیری اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی داراب مبنی بر اینکه افرادی اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۰ هکتار در یکی از روستا‌های این شهرستان کرده‌اند که موضوع برای بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان دادستان و منابع طبیعی به محل مذکور اعزام و موفق شدند ۱۰ هکتار از اراضی ملی را رفع تصرف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه ارزش زمین‌های رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف احشام قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی مهر از توقیف یک ستگاه کامیون حامل ۵۱ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجویی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مهر حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این کامیون ۵۱ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تشریح نتایج اجرای طرح ارتقای امنیّت اجتماعی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار نتایج اجرای طرح ارتقای امنیّت اجتماعی در اردیبهشت ماه امسال را تشریح کرد.

سرهنگ لطف الله محمدی گفت: طرح ارتقای امنیّت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیّت در بین شهروندان، توسط یگان‌های انتظامی شهرستان کوه چنار در اردیبهشت ماه اجرایی شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۳۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۲ نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری ۵۷ نفر متهم تحت تعقیب، دستگیری ۸ نفر سارق و کشف ۴۷ فقره انواع سرقت، توقیف ۷۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف، کشف ۸ قبضه سلاح غیرمحاز شکاری و جنگی به همراه کشف انواع کالای قاچاق به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ محمدی هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیّت در بین شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

کشف روغن احتکارشده در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف روغن جامد احتکار شده به ارزش ۷۲۵ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار یک محموله روغن جامد در یکی از انبار‌های سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۹۱ حلب روغن جامد کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله روغن مکشوفه را ۷۲۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: پرونده به همراه یک نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۷۲ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، یک سواری پژو توقیف و ۷۲ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز هنگام گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین که همراه محموله بودند توقیف و متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس زرین‌دشت و لارستان

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و لارستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی زرین‌دشت با همکاری کارکنان پلیس لارستان حین گشت‌زنی مشترک در محور‌های مواصلاتی به سواری سمند مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او گفت: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۶ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کامیون متخلف در فسا توقیف شد

رئیس پلیس راهور شهرستان فسا گفت: کامیون متخلفی که در یکی از معابر شهری خلاف جهت در حرکت بود توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ ابوالفضل رستمی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون در یکی از معابر درون شهری خلاف جهت در حرکت بوده است که بررسی موضوع در دستور کار کارکنان پلیس راهور قرار گرفت.

او گفت: افسران پلیس راهور بلافاصله با شناسایی شماره انتظامی کامیون، آن را توقیف و با اِعمال قانون به علت تخلف رانندگی حادثه ساز آن را روانه پارکینگ کردند.

رئیس پلیس راهور فسا از همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قدردانی و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های متولی، پارکینگ خودرو‌های سنگین در ورودی این شهرستان راه‌اندازی و به منظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها و انضباط ترافیکی، تردد کامیون در سطح شهر ممنوع و با متخلفین وفق قانون برخورد می‌شود.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: به منظور جلب رضایت عمومی و ناامن کردن محیط برای مخلان نظم و امنیت، مأموران انتظامی این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی یک هفته گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او گفت: ماموران در اجرای این طرح ضمن دستگیری و جمع‌آوری ۴۸ خرده فروش و معتاد متجاهر و کارتن‌خواب و تحویل آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد، موفق شدند ۵ کیلو ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۲۴ فقره انواع سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت، خودرو و قطعات آن، کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که با عربده کشی و زورگویی باعث ترس و وحشت مردم شده بودند از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها بود.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین خواری حوادث و انتظامی شهرستان خبر برای سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی فرمانده انتظامی اجرای این طرح رئیس پلیس راه میلیارد ریال دستور کار میلیون ریال ریال برآورد وانت پیکان زمین خواری مرجع قضائی ۱۷ میلیارد پلیس راهور یک دستگاه موفق شدند اجرای طرح ت اجتماعی کوه چنار زرین دشت ۲ سرنشین گشت زنی او گفت امنی ت نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری