Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت تغییر نتیجه بازی با تراکتور به نفع پرسپولیس هم دو بازیکن پرسپولیس قادر به همراهی تیمشان در بازی با پدیده نخواهند بود

خلاف میلاد سرلک، سعید آقایی و حامد پاکدل قادر به همراهی پرسپولیس در بازی با پدیده نیستند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس سه‌شنبه شب در هفته بیست و نهم لیگ برتر در حالی برای آخرین بار در لیگ بیست و یک میزبان خواهد بود که تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی پس از نیمه کاره ماندن بازی پرسپولیس و تراکتور عنوان شد میلاد سرلک با کارت زردی که از مهدوی داور مسابقه گرفته چهار اخطاره و محروم شده اما از تیم پرسپولیس خبر می‌رسد سرلک برای بازی بعدی محروم نیست و رسانه‌ها اخطاری که این بازیکن در دیدار جام حذفی مقابل آلومینیویم اراک دریافت کرد را به حسابش نوشته‌اند. با این حساب سرلک سه اخطاره است و می‌تواند در بازی با پدیده به میدان برود.

در عین حال حامد پاکدل و سعید آقایی در بازی با تراکتور کارت قرمز گرفتند و به شکل اتوماتیک وار بازی بعدی را از دست خواهند داد. در این میان طی دو روز اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی براین که در صورت اعلام نتیجه 3 بر صفر از سوی کمیته انضباطی به سود پرسپولیس، کارت های قرمز این دو بازیکن نیز پاک خواهد شد. این درحالی است که این گمانه زنی از ریشه و بن اشتباه بوده و در صورت اعلام نتیجه انضباطی هم کارت‌ قرمزها سر جای خود باقی است و محاسبه می‌شود.

اگرچه طبق قانون باشگاه پرسپولیس می تواند روی کارت زرد میلاد سرلک مانور داده و کارت سرلک را طبق بند ۴ ماده آیین نامه مربوط به کارت زرد پاک کند، اما کارت قرمز پاکدل و آقایی پاک شدنی نیست.

به هرحال حامد پاکدل با تشخیص داور در تنش بین بازیکنان نقش داشت و کارت گرفت و سعید آقایی هم در مسیر منتهی به رختکن کارت قرمز خود را از داور بازی دریافت کرده است. از این رو اعمال هر نتیجه ای از سوی کمیته انضباطی تاثیری در کارت های دریافتی بازیکنان نداشته و کارت های آن ها محاسبه خواهند شد.

بر این اساس یحیی گل محمدی با تعداد زیاد بازیکنان محروم و مصدوم خود باید تیمش را مهیای بازی با پدیده کند. سعید آقایی و حامد پاکدل محروم هستند و آل کثیر و امیری مصدوم. ضمن این که به احتمال زیاد سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی هم قادر به همراهی تیم نیستند.

حالا باید دید در غیاب این نفرات کادرفنی پرسپولیس با چه ترکیب و سیستمی راهی بازی با پدیده خواهد شد.

اخبار داغ 

بازی ایران - اکوادور در کانادا لغو شد حمید مطهری در آستانه جدایی از پرسپولیس حضور یولیان ناگلزمان در جشن قهرمانی لایپزیش / عکس ناراحتی خبرنگاران مادریدی از تمدید پاری سن ژرمن با ام باپه: تو مرد نیستی!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با پدیده حامد پاکدل سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)