Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری امروز در جلسه شورای اداری استانداری مازندران خطاب به مسؤولانی که تازه انتخاب شدند، اظهار کرد: پذیرش مسؤولیت نکته مهمی است که خدا به ما ارزانی داشته است؛ در این دوره به بهترین نحو وظیفه خود را انجام دهیم و در دوره خدمت معصیت خدا را نکنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مانند گذشته آمادگی دارد در خدمت تمام  دولتمردان در انجام‌ ماموریت‌ها و وظایف و مسؤولیت‌هایی که مقرر شد با حفظ جایگاه در خدمت مردم باشد، گفت: این تعامل بین دستگاه اجرایی، قضایی، نمایندگان استان، نیروهای نظامی و انتظامی به بهترین شکل در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در این مقطع از زمان که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را پشت سر می‌گذاریم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد و نسبت به استان‌های دیگر مشکلی نداریم و هدف ما خدمت‌گذاری درست به مردم است.

این مسؤول با بیان اینکه قانون حرمت دارد و احترام به قانون واجب است، افزود: هیچ جامعه‌ای از بی‌قانونی سود نبرده است و باید با احترام به قانون دستور العمل‌ها را رعایت کنیم.

گلوگاه‌های فساد شناسایی و از بروز آن جلوگیری شود

اکبری امر پیشگیری را ضروری دانست و ادامه داد: اگر هر مدیری قانونمندانه کار کند و پیشگیری از فساد را مد نظر قرار دهد مجموعه اداری در سلامت کامل خواهد بود.

 این مسؤول آسیب شناسی در  حوزه کاری را ضروری دانست و گفت: لازم است گلوگاه‌های فساد شناسایی و از بروز آن جلوگیری شود.

اکبری بر نظارت، هدایت و کنترل زیر مجموعه‌ها تاکید و بیان کرد: نظارت دقیق باعث پیشگیری از جرم می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران به حفظ انفال و مواهب خدادادی از سوی متولیان امر تاکید کرد و افزود: دهیاری‌ها نسبت به مجوزهایی که صادر می‌شود دقت داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در کمیسیون‌هایی که شورای شهر و شهرداری و فرمانداری‌ها نماینده دارند باید دقت داشته باشند تا امضای بدون اطلاع که باعث از بین رفتن انفال می‌شود نداشته باشند.

اکبری خطاب به مسؤولان استان، آگاهی و حضور هوشمندانه در فضای مجازی را توصیه کرد و یادآور شد: فضای مجازی آبرو می‌برد و حضور ما در فضای مجازی باید آگاهانه و مسؤولانه باشد.

اکبری با اشاره به اینکه دستگاه قضایی احکامی صادر می‌کند و این احکام بعد از قطعیت باید اجرا شود، تصریح کرد:  هیچ دستگاهی نمی‌تواند از آن جلوگیری کند، هر حکمی تنش‌هایی دارد باید به صورتی حکم اجرا شود  تا تنش کمتری داشته باشد و مدیران باید به این موضوعات توجه داشته باشند‌.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۶/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران قانون هدفمندی یارانه ها جلسه شورای اداری داشته باشند فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند