Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در نمایشگاه کتاب امسال، بیش از ۵۰۰ هزار مرسوله پستی حاوی چند میلیون جلد کتاب به مقصد ۱۰۰۰ شهر و روستای کشور ارسال شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بسته بندی و ارسال بیش از ۵۰۰ هزار مرسوله حاوی چند میلیون جلد کتاب به مقصد بیش از ۱۰۰۰ شهر و روستای کشور توسط شرکت پست در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: شاید در طول ۳۲دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمتر به نقش شرکت پست در برگزاری موفق نمایشگاه توجه کرده باشید. می‌توان ادعا کرد که اگر حضور دائم شرکت پست در روز‌های برگزاری نمایشگاه نباشد بخش بزرگی از مبادلات کتاب در کشور روی زمین می‌ماند. این موضوع به‌ویژه در دوره اپیدمی کرونا خیلی مشهود بود.

وی افزود: خیلی سخت است که از شهرستان بیایید، نمایشگاه را ببینید و خرید کنید و حالا کتاب‌های سنگین را با خودت برگردانی. پست به راحتی امکان حمل و نقل کتاب را با تعرفه مناسب در اختیار دوستداران کتاب قرار می‌دهد. البته بر اساس تفاهم شرکت ملی پست با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال پستی کتاب برای خریداران از نمایشگاه مجازی رایگان بود. من که میگویم باید بگوییم «پست دوستدار کتاب».

زارع پور افزود: امسال هم نمایشگاه کتاب به صورت حضوری و مجازی از ۲۱ اردیبهشت برگزار شد و تا ۳۱ اردیبهشت هم ادامه داشت و مثل همیشه همکاران پست پشتیبان نمایشگاه بودند و با برپایی چند باجه حدود ۵۰۰ هزار مرسوله حاوی چند میلیون جلد کتاب را بسته‌بندی و به مقصد بیش از ۱۰۰۰ شهر و روستای کشور ارسال کردند تا موزعین زحمتکش پست کتاب‌ها را در شهر‌ها و روستا‌ها به دست علاقمندان کتاب برسانند.

وی افزود: شما حساب کنید خیلی از کتاب‌ها از محل نشر مثلا در منتها‌الیه شمال غربی باید به دست خریداران در روستا‌های سیستان بلوچستان یا جزایر خلیج فارس برسد.

وزیر ارتباطات افزود: در یکی از روز‌های پایانی نمایشگاه به رسم هر سال از نمایشگاه دیدن و با برخی از ناشران گفتگو کردم و چند جلد کتاب هم خریدم. به دیدن همکاران تلاشگر مستقر در باجه‌های پستی نمایشگاه هم رفتم و به آن‌ها خداقوت گفتم.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پست نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران وزیر ارتباطات نمایشگاه کتاب جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توییتی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در صفحه توییتر خود چنین نوشت:

«علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228627 برچسب‌ها کتابخوانی یمن

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»