Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حالی که آستون ویلا با جرارد لیورپول را به قهرمانی امیدوار کرده بود اما هر دو در نهایت مغلوب منچسترسیتی شدند.
به گزارش آریا، در چارچوب هفته آخر و سی و هشتم لیگ برتر، لیورپول موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل وولورهمپتون به پیروزی رسید اما با توجه به پیروزی سیتی مقابل آستون ویلا، دست‌شان از جام کوتاه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که منچسترسیتی دست به بازگشتی تاریخی زده و شکست 0-2 را تبدیل به برتری 2-3 کرد، پیروزی خانگی 1-3 لیورپول برابر ولوز نیز اثربخش نبود و در نهایت این تیم به نایب قهرمانی در این فصل لیگ برتر بسنده کرد.
ولوز بازی را بر خلاف انتظار هجومی آغاز کرده و در دقیقه سوم به گل رسید. ارسال زمینی رائول خیمنز از سمت چپ در دهانه دروازه به پدر نتو رسید و او به‌راحتی و بدون مدافع یارگیر توانست دروازه آلیسون بکر را باز کند. لوییس دیاز خیلی زود و در دقیقه 10 به سمت دروازه حریف حرکت کرده و فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او توسط سنگربان ولورهمپتون دفع شد و در ریباند نیز بولی توپ را دور کرد. دقایقی بعد این بار نبی کیتا در گوشه محوطه جریمه ولوز صاحب توپ شده و ارسال او فرصت مناسبی را برای گلزنی دیگو ژوتا فراهم کرد، اما ضربه او دقیق نبود و به مدافعان حریف برخورد کرد.
اما در دقیقه 24 حملات لیورپول نتیجه داد و این تیم به گل رسید. پاس پشت پا و فوق العاده تیاگو در سمت چپ و در موقعیتی تک به تک به سادیو مانه رسید و این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه و ضربه‌ای دقیق به سمت موافق، توانست گل تساوی را به ثمر برساند. دقایقی بعد و روی ارسال دقیق ترنت الکساندر آرنولد بود که لیورپول می‌توانست به گل دوم نیز دست یابد، اما ضربه سر سادیو مانه را خوزه سا به‌خوبی دفع کرد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه 39 و با پاس یونی بود که هوانگ فاصله‌ای تا زدن گل دوم ولوز نداشت، اما ضربه زمینی او را آلیسون بکر به‌خوبی مهار کرد تا در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی 1-1 به اتمام برسد.
لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و خیلی زود هم توسط ستاره سنگالی خود سادیو مانه به گل رسید، اما آفساید این بازیکن اعلام شده و گل مرسی سایدی‌ها مردود شد. لحظاتی بعد دیگو ژوتا موقعیت خوبی برای زدن گل برتری لیورپول داشت، اما ضربه او از کنار دروازه ولوز به بیرون رفت. در دقیقه 64 ترنت آرنولد از فاصله‌ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او توسط دروازه‌بان ولوز مهار شد و در ریباند نیز ضربه فنی محمد صلاح راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. دقایقی بعد این بار صلاح در مقابل دروازه ولوز صاحب فرصت گلزنی شد، اما بولی با تکل فوق العاده خود دروازه را نجات داد.
دقایقی بعد و روی ضدحمله تند و تیز ولوز بود که این تیم فاصله ای تا زدن گل دوم نیز نداشت، اما ضربه زمینی دوندانکر با عکس العمل فوق العاده آلیسون بکر همراه شده و شانس قهرمانی لیورپول حفظ شد. اما در دقیقه 84 لیورپول بالاخره به گل دوم دست یافت. ضربه سر ماتیپ روی خط دروازه توسط خیمنز برگردانده شد، اما در ریباند پاس همین بازیکن به محمد صلاح رسید و او در دهانه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقیقه 89 لیورپول به گل سوم رسید. اندرو رابرتسون بعد از یک و دو با بابی فیرمینو وارد محوطه شده و با ضربه‌ای زمینی توانست دروازه ولوز را باز کند تا در نهایت لیورپول به این پیروزی بی اثر دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول وولورهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند

به نظر می‌رسد ستاره مصری لیورپول این تیم ماندنی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی درگیری لفظی که بین محمد صلاح و یورگن کلوپ در جریان تساوی ۲-۲ روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس رخ داد، شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد، مبنی بر اینکه این باشگاه قصد دارد در پایان فصل جاری ستاره مصری‌اش را بفروشد. در این خصوص گفته شد که باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن صلاح ۳۱ ساله حاضر هستند حداقل پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی را به لیورپول بدهند و این رقم ممکن است تا ۱۵۰ میلیون پوند هم برسد.

حالا نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر می‌دهد؛ انتظار می‌رود محمد صلاح فصل بعد هم در لیورپول بماند و باشگاه لیورپول در حال برنامه‌ریزی است که حداقل یک فصل دیگر این ستاره مصری را در اختیار داشته باشد، این در حالی است که قراراد فعلی او با لیورپول در پایان فصل آینده منقضی خواهد شد. نشانه‌هایی وجود ندارد که صلاح به دنبال جدایی از این تیم باشد.

محمد صلاح که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رُم را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، در سال ۲۰۱۷ به لیورپول پیوست و تاکنون در ۳۴۶ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۲۱۰ گل‌زده و ۸۸ پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

او در این مدت به سرخپوشان مرسی‌ساید برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند