Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@04:34:54 GMT

تسنیم: عوامل ترور شهید صیاد 2 نفر بودند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۰۱۰

حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم ساعاتی پیش در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد.   به گزارش تسنیم، حوالی ساعت 16:30 امروز  شهید حسن صیاد خدایی مقابل منزلش در کوچه غلامیان خیابان مجاهدین اسلام (نزدیک میدان بهارستان) و داخل خودرو‌ی شخصی‌اش (پراید سفید رنگ) به شهادت رسید.   عوامل ترور که دو نفر بودند، پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور محل حادثه را ترک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نیروهای امنیتی بر اساس سرنخ‌هایی که وجود دارد در جستجوی آنان هستند.   خبرنگار تسنیم با حضور در کوچه غلامیان می‌گوید: غیر از جمعی از مردم که در کوچه محل ترور حاضر شده‌اند، هم‌اکنون پلیس و نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور دارند. نماینده دادستانی نیز در محل حاضر است و همه جزییات و آثار ترور به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودروی شخصی شهید به همراه برخی جزییات دیگر برای بررسی‌های بیشتر به نهادهای انتظامی و امنیتی منتقل شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود

احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد.

به گزارش طرفداری، اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است.

حالا اوسمار ویرا از او تعریف می کند و او در پایان قراردادش با تیم سپاهان است و به همین دلیل، خیلی ها از همین حالا رامین را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند. با این حال با توجه به این که او سالها در پرسپولیس نبوده اما در صورت حضور در پرسپولیس سال آینده، بعد از امید عالیشاه باسابقه ترین بازیکن تیم خواهد بود. رامین رضاییان در صورت حضور در تیم پرسپولیس بالاتر از مردانی مثل وحید امیری و علیرضا بیرانوند، کاپیتان دوم تیم خواهد بود.

البته در صورت حضور رامین در پرسپولیس، او که 33 ساله است میانگین سنی تیم را بالاتر خواهد برد. در حال حاضر در تیم پرسپولیس نفراتی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، گولسیانی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فرد، حسن، ریگی، عالیشاه، امیری، آل کثیر و... در سنین بالای 30 هستند و به زودی مهدی ترابی هم در جمع 30 ساله های تیم پرسپولیس خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود