Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

حجت‌الاسلام محمد قمی در «همایش جریان‌های حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردم» گفت: معتقدم نگرانی در این خصوص به جا است مانند بلایی که سر مابقی فرمایشات امام‌مان آوردیم این اتفاق برای فرمایشات رهبری هم بیفتد، مثلا حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین؛ عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم، حضرت آقا گفتند گام دوم، عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: شاید در چهل‌واره اول انقلاب دوگانه و سه ‌گانه دولت، مردم و کنشگری را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاکمیت کنشگران میانی و مردم یک سه ضلعی است گرچه ریشه‌‌هایی در قبل داشته است اما مردم باید به صحنه بیایند.

وی افزود: امام فرمود مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد، ۲۰ میلیون تفنگدار و بسیجی می‌خواهد نه ۲۰ میلیون عدد جور کن! همه مردم و جوانان باید تبلیغ اسلام را انجام دهند.

قمی بیان کرد: این رویکرد پیش رو از یک هویتی و عمقی حکایت می‌کند که ناشی از ذات‌شان است. حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

وی تاکید کرد: حلقه میانی پدیده‌ای است که متعهد به حل مسائل کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما قرار است تا ابد از نظریه انقلابی دفاع کنیم و نمی‌خواهیم کوتاهی کنیم و در عین حال مردمی هم هستیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان تبلیغات محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد