Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: نمره علمی درس دینی و قرآن با حضور دانش‌آموز در مساجد صورت گیرد. تصاویر شهدای کشور هم باید زینت بخش مدارس و کتاب‌های درسی باشد.

حسن نوروزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: انتظار داریم که رئیس جمهور اسباب سفر به منطقه رباط کریم فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رباط کریم، بهارستان و پرند در جوار دو شهر زنده قرار دارد. این منطقه با هزار هکتار منطقه آزاد و ۲۵۰۰ هکتار منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند به عنوان پایتخت تجاری کشور خودنمایی کند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:‌ رباط کریم می‌توان بخش زیادی از مشکلات بیکاری منطقه را به دوش بکشد. تقویت واحد تولیدی و عمل به مصوبات قانونی دولت می‌تواند بیکاری تهران، کرج، اسلامشهر و شهریار را هم حل کند. از طرف دیگر سامان‌دهی پس آب تصفیه خانه پرند می‌تواند فضای سبز شهر فرودگاهی بین المللی امام خمینی تا شعاع ۲۵ کیلومتر تأمین کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم به تسریع رتبه‌بندی فرهنگیان تأکید کرد و گفت: از مقام معظم رهبری می‌خواهم که درخواست بنده مبنی بر دیدار ۵ دقیقه با ایشان را قبول کنند تا خواسته‌های یک و نیم میلیون جمعیت را بیان کنم.

طرح نگهبان محله ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس در پایان خطاب به وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح نگهبان محله، ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند. هر چه زودتر با نصب کیوسک بر سر کوچه‌ها این مورد را عملیاتی کنید. نمره عملی درس دینی و قرآن با حضور دانش‌آموز در مساجد صورت گیرد. تصاویر شهدای کشور باید زینت بخش مدارس و کتاب‌های درسی باشد. لباس‌های دانش ‌آموزان هم به پرچم ایران مزین شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لباس دانش آموزان حسن نوروزی نماینده مجلس رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط‌کریم گفت: سارقی که با داشتن پابند الکترونیکی اقدام به دزدی می‌کرد در شهرک آبشناسان رباط کریم دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، سرهنگ تیمور کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار، اظهار داشت: در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ١٣ آبشناسان شهرستان رباط‌کریم در حال گشت ‌زنی به یک خودروی سواری مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری با بررسی‌های اولیه و استعلام متوجه شدند که خودرو مربوطه دارای سابقه سرقت بوده و سریعاً وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: سارقان که قصد متواری شدن داشتند پس از تعقیب و گریزی کوتاه، خودروی آن‌ها در رباط‌کریم متوقف و هر 2 سارق توسط پلیس دستگیر شدند که در بررسی اولیه متهمان دستگیر شده، مشخص شد که یکی از سارقان دارای پابند الکترونیکی بوده و مجدداً مرتکب جرم شده لذا با مطابقت محل وقوع جرم و تردد وی به آن محل برابر پابند الکترونیکی نصب شده، متهم با ادله قوی، به جرمش اعتراف کرد.

دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد

سرهنگ کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: 2 سارق دستگیر شده با اعتراف به ١ فقره سرقت با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جهت کشف جرائم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟