Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:45:52 GMT

آمادگی کامل ارتش برای پاسخ به تهدیدات

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۲۸۵

آمادگی کامل ارتش برای پاسخ به تهدیدات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه صف اول درباره آخرین وضعیت نیروهای چهارگانه ارتش گفت: نیروهای چهارگانه ارتش در آمادگی کامل به سر می‌برند و آمادگی خود را به سطحی رساندند که هر تهدیدی متوجه کشور باشد بتواند به خوبی و با آمادگی کامل به آن پاسخ دهند.


وی با اشاره به بحران اوکراین ادامه داد: همه تحولات و موضوعات در سطح جهانی را رصد و اخبار را پیگیری می‌کند و بر همه این اتفاقات اشراف داریم آنها را رصد و موضوع را دنبال می‌کنیم و خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: همه تهدیدات از قبیل سایبری و تهدیداتی که در آینده وجود دارد رصد می‌شود و آمادگی ما متناسب با این تهدیدات است، اولویت در ارتش این است که خودش را متناسب با تهدیدات که در آینده می‌تواند وجود داشته باشد آماده کند تا بتواند به خوبی پاسخگوی این تهدیدات باشد و متناسب با این نیاز است که نیروی انسانی کارآمد تجهیزات به روز و کارآمد و همچنین با توجه به فناوری‌های نو را تولید و ارتقاع توانمندی را دستور کار خود قرار داده است تا بتواند در مقابل تهدیدات نوپدید توان بازدارندگی داشته باشد.


سیاری تأکید کرد: که امروز نمی‌توان با تجهیزات قدیمی باتهدیدات جدید مقابله کرد اما می‌توان از تجربیات و دانش‌های گذشته برای ارتقا توانمندی و بازدارندگی استفاده کرد.

ادامه دارد…

کد خبر 5496717

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران حبیب الله سیاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران دولت سیزدهم ایران تهران هیئت دولت صحن مجلس رئیسی مجلس محمد باقر قالیباف مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند

رسانه‌های عبری زبان روز شنبه نوشتند که تل‌آویو برخلاف آنچه منتشر می‌شود، با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافق احتمالی با حماس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک مقام که نامش فاش نشده گزارش داد که تل‌آویو «با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس موافقت نخواهد کرد.»

این مقام اسرائیلی افزود: ارتش وارد رفح خواهد شد چه برای آزادی اسیران اسرائیلی آتش‌بس حاصل شود یا نه.

این در حالی است که رسانه‌های عبری، از جمله کانال خصوصی «۱۲»، روز شنبه نوشتند که خوش‌بینی زیادی وجود دارد که حماس امروز به پیشنهاد مصر پاسخ «مثبت» بدهد، این پس از آن است که ایالات متحده از طریق مصر و قطر متعهد شد که ارتش اسرائیل به طور کامل از نوار غزه خارج خواهد شد و جنگ را ۱۲۴ روز که مدت زمان آتش‌بس است، متوقف می‌کند.

در این حین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: پیش از رسیدن پاسخ حماس اسرائیل هیئتی را به قاهره نمی‌فرستد تا مذاکرات بر سر توافق مبادله اسیران را ادامه دهد.

این رسانه افزود: ما نمی‌خواهیم قبل از اینکه شاهد انعطاف‌پذیری حماس باشیم، متعهد به اعزام هیئتی شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح