Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی حماس تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه دادن به یهودیان افراطی برای انجام مراسم‌های مذهبی در داخل مسجد الاقصی را بازی با آتش دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی در واکنش به تصمیم تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه دادن به یهودیان افراطی برای انجام مراسم‌های مذهبی و اقامه نمازهای تلمودی در داخل مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس اعلام کرد که این تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی بازی با آتش و تنش آفرینی خطرناکی است که سران رژیم اشغالگر مسئول پیامدهای آن هستند.

حماس افزود: مردم فلسطین با قدرت و شجاعانه در برابر تمام این طرح‌ها خواهند ایستاد و اجازه عملی شدن آنها را نخواهند داد.

در بیانیه حماس آمده است: وجب به وجب از مسجدالأقصی حق مسلم مسلمانان است و رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینانش هرگز نمی‌توانند واقعیت جدیدی را در این مسجد مقدس تحمیل کنند.

دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی روز شنبه اعلام کرد که اجازه برگزاری مناسک تلمودی یهودیان در مسجد الاقصی را خواهد داد.

 این دادگاه اسرائیلی محدودیت های پیش روی شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی در رابطه با برگزاری مناسک تلمودی در مسجد الاقصی را برداشته و تاکید کرد که آن ها می توانند در جریان تعرض روز یکشنبه به این مسجد، در داخل آن به برپایی مراسم های دینی یهودی بپردازند.

این در حالی است که قبل از این، شهرک نشینانی که مراسم ها و مناسک تلمودی را در داخل مسجد الاقصی به جای می آوردند، از بخش قدیمی شهر قدس تبعید می شدند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به جوان فلسطینی در کرانه باختریبازداشت بیش از 60 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به قدس و کرانه باختریهراس صهیونیست‌ها از افزایش جمعیت فلسطین/ بنت: برای متوقف‌کردن عملیات فلسطینیان باید کاری کردشهادت یک آزاده فلسطینی/ زخمی شدن بیش از 70 فلسطینی در قدس اشغالی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی مراسم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • طوفان‌الاقصی/ ممانت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان