Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دقایقی پیش مسمومیت غذایی دانشجویان دختر در یکی از خوابگاه‌های تهران واقع در بلوار مرزداران به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

وی از مسمومیت ۱۴ نفر در این خوابگاه خبر داد و افزود: تاکنون یک اتوبوس آمبولانس و پنج آمبولانس در محل حاضر شده‌اند و به دلیل اینکه احتمال افزایش مصدومان تا ۲۴ نفر هم هست یک اتوبوس آمبولانس دیگر هم در مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: مصدومان همه دختر هستند و به بیمارستان امام منتقل شده‌اند.

خالدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خوابگاه خودگردان بوده است یا مربوط به یکی از دانشگاه‌ها است، افزود: خوابگاه مربوط به یکی از دانشگاه‌ها است و دانشجویان همگی از غذای آن خوابگاه خوردند.

کد خبر 5496744 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور مسمومیت دانشجویان خوابگاه دانشجویی شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی میراث فرهنگی آلودگی هوا سربازی سازمان محیط زیست صندوق بازنشستگی کشوری قوه قضاییه شهر تهران احتکار حقوق سربازان عزت الله ضرغامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد