Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در راه است و به گفته بسیاری محمدباقر قالیباف مانند دو انتخابات هیئت‌رئیسه پیشین در مجلس یازدهم بیشترین اقبال را در میان نمایندگان داراست.

صدیف بدری، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «در نهایت این نمایندگان هستند که در انتخابات هیئت‌رئیسه تصمیم‌گیری می‌کنند اما فضای کلی مجلس کاملا به نفع آقای قالیباف است زیرا اکثر نمایندگان باور دارند او در زمینه تقنینی و نظارتی عملکرد خوبی داشته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه در تشریح عملکرد قالیباف در دوره ریاستش بر مجلس بیان کرد: «آقای قالیباف علاوه بر آنکه سابقه اجرایی درخشانی داشته، در حوزه تقنینی و نظارتی هم مثبت عمل کرد.؛ به ویژه در همراهی او با کمیسیون‌های مختلف مجلس، حمایت از صدور مجوزهای کسب‌وکار، حمایت از قانون تولیدات دانش‌بنیان، بحث مسکن، آموزش و بسیاری موارد دیگر که واقعا آقای قالیباف در مقام ریاست مجلس دلسوزانه عمل کرد».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «علاوه بر اینها آقای قالیباف در حوزه نظارتی هم فعالیت قابل توجهی داشته است و حتی او در زمینه نظارت میدانی هم فعال بوده است و ما به چشم می‌بینیم که چه تلاش شبانه‌روزی‌ و دلسوزانه‌ای دارد و در حوزه‌های خارج از مجلس هم حضوری مؤثر دارد».

بدری در پایان درخصوص حواشی اخیری که علیه قالیباف شکل گرفت، گفت: «به هر حال این دشمنی‌ها علیه او در گذشته هم وجود داشته است. آقای قالیباف سابقه ایثارگری دارد، در شهرداری موفق بوده است و در هر مسئولیت دیگری که داشته خوب عمل کرده است و طبیعی است که بدخواهان نظام و انقلاب قصد تخریب مسولان خدوم را داشته باشند و حتما سلسله‌ حملات علیه او برنامه‌ریزی‌شده بوده است».

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس قالیباف انتخابات هیئت رئیسه مجلس آقای قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: سامانه مردمی نظارتی در دیوان محاسبات راه اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات مازندران حسن بابایی کشتلی، مدیرکل دیوان محاسبات مازندران با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه نظارتی دارای اختیارات وسیع در حوزه نظارت بر بیت المال است، اظهار داشت: با توجه به ماهیت مردمی انقلاب اسلامی و لزوم نقش آفرینی مردم در همه شئون نظام از جمله حوزه نظارت، دیوان محاسبات با تدابیر رئیس کل محترم اقدام به راه اندازی مجمع ناظران مردمی در سطح استان های مختلف کشور کرده است.

وی افزود: هر جا مردم ورود کردند و نظارت ها به صورت مردمی دنبال شد، کارایی‌ها افزایش پیدا کرد و شائبه فساد در آن‌ها کمتر شد.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به راه اندازی سامانه 198 در این مجموعه نظارتی اشاره و تصریح کرد: گزارش‌های مردمی در خصوص تخلف و انحراف دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی اعلام شده در سامانه 198 توسط حسابرسان دیوان محاسبات با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: وجود تعداد بالای پروژه‌های نیمه تمام و رها شده، مشکلات عدیده در حوزه درمان، پایین بودن درآمدهای دولت در استان، زمین خواری و دست اندازی به منابع طبیعی و فعالیت 30 درصدی شهرک های صنعتی و تعطیل بودن تعداد زیادی از صنایع استان و عدم توجه کافی به مراکز مهم مطالعاتی و زیر بنایی در سطح مازندران از جمله چالش های مهم در استان است که دیوان محاسبات برای حل آن با تلاش همکاران ساعی در این نهاد نظارتی ورود کرده است.

وی حل مساله پسماند را ضروری خواند و گفت: متاسفانه عدم اجرای نیروگاه زباله‌سوز ساری موجب تحمیل هزینه‌های سنگین زیست محیطی و مالی بر شهرداری‌های استان شده و باید برای تسریع اجرای آن با جدیت اقدام عملی شود.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران ادامه داد: مازندران در گذشته قادر به تامین نیروی برق سه استان بود اما امروز قادر به تامین برق استان مازندران نیست و در صورت عدم تحقق توسعه زیر ساخت‌های تامین برق با چالش های متعددی در آینده روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد