Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان جلال فرد در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان و گروههای هدف تحت پوشش کمیته امداد یکی از اولویت‌های بسیار مهم این نهاد است.

 وی بیان کرد: در همین راستا از سال ۹۹ تا پایان ۱۴۰۰ افزون بر ۲ هزار و ۶۴ تخته گلیم از طریق مددجویان و همکاری مجریان کمیته امداد که آموزش های لازم را به این افراد ارائه داده بودند به بازار مصرف صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این میزان گلیم تولیدی مددجویان نهاد از طریق راهبران شغلی و کمیته اقتصادی کمیته امداد کشور به فروش رسید، تصریح کرد: این تعداد گلیم به ارزش ۱۰۵میلیارد ریال در بازار مصرف فروخته شده است.

 جلال فرد عنوان کرد: باید از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد جهت رشد صنایع دستی استفاده کرد، تا این صنعت زیبا رونق لازم را به دست آورد.

وی گفت: در سال گذشته ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد توسط این نهاد به وجود آمده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش عمده این اشتغال زایی از طریق صنایع دستی بوده است، خاطرنشان کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه های محوری کمیته امداد می باشد که مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید فراوان کردند.

 وی بیان کرد: در راستای توانمندسازی خانواده ها بهترین اقدام اشتغال زایی است و این هدف در سرلوحه کار کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد.

 وی افزود: هدف گذاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید حدود ۸ هزار و ۱۰۰ فرصت اجرای طرح و ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف خود است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی این میزان اجرای طرح و فرصت شغلی نسبت به سال گذشته اضافه کرد: در این خصوص اعتبار سال جاری نیز ۴ هزار میلیارد ریال برای هدف گذاری اشتغال زایی خانواده های تحت حمایت و گروههای هدف کمیته امداد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس معاون اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد جلال فرد گچساران فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود