Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به بازدید علاقمندان به باغ لاله‌های آسارا اشاره کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل بهار بزرگترین باغ گل لاله ایران در شهر آسارا میزبان علاقمندان به طبیعت شده و از اوایل اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از ۶۰ هزار نفر از باغ لاله‌های آسارا دیدن کردند.

وی ادامه داد: این باغ چهار هکتاری محل رویش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل لاله در ۴۳ مدل مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آسارا بیان کرد: شهر آسارا به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی گردشگری و به دلیل نزدیکی به استان تهران و البرز، در میان گردشگران محبوبیت بسیاری دارد و جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که شور و هیجان خاصی به شهر، شهروندان و گردشگران، جاده زیبای چالوس بخشیده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره مورد رضایت انبوهی از گردشگران بوده و نقش مهمی را در موضوع جذب و توسعه گردشگری در استان البرز ایفا می‌کند.

آسرایی گفت: امید است بتوانیم سهم بالایی در جذب گردشگر و به تبع آن رشد اقتصادی و اجتماعی شهر و بخش آسارا داشته باشیم.

کد خبر 5496759

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره لاله های کرج گل لاله بخشداري آسارا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا خراسان رضوی گرد و غبار سیدابراهیم رئیسی گرد و خاک آلودگی هوا ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟

به گزارش خبرآنلاین، وجود باتلاق‌ها و نمکزارهای گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صداهای از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیروهای اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳,۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویرها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900473

دیگر خبرها

  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود