Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با ایام چهلمین سالگرد حماسه آزادسازی خرمشر ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار مهدی ظفری در نشست خبری تشریح برنامه های بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر، اظهار داشت: به‌مناسبت سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و همسو با اهداف و سیاست‌های کلان کنگره دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اجرای ۲۰۰ برنامه‌ با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه های ابلاغی ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز آزادی خرمشهر با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا ۸۰ یادواره شهید در قالب «آبروی محله» در شهر همدان اجرا می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که این روز بزرگ و مهم برای همیشه در تاریخ این سرزمین اسلامی باید باقی می ماند، افزود: عملیات بیت‌المقدس فکر و راهبرد دشمن را از حالت تهاجمی به دفاعی تغییر داد.

سردار ظفری با بیان اینکه سال گذشته استان همدان با شناسایی ۱۰۰ نویسنده نوقلم به عنوان استان برتر در حوزه ادبیات دفاع مقدس معرفی شد، بر تربیت و استفاده از ظرفیت نویسندگان جوان و نوقلم و هنرمندان استان در راستای معرفی مفاهیم ایثار و شهادت تاکید کرد.

وی در خصوص نامگذاری ایام بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر نیز گفت: «رسانه، دفاع مقدس و مقاومت»، «شهدا، ایثارگران و پیروان ولایت» ، «ایثار و روز ولایتمداری» و «دزفول، روز مقاومت و پیروزی» نام های انتخاب شده برای بزرگداشت این ایام فرخنده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پایگاه شهید نوژه، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و امامزادگان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای نمایش خیابانی، عصر شعر و خاطره و برگزاری اردوهای جهادی، توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

سردار ظفری تصریح کرد: برنامه‌ ویژه و متمرکز با حضور ۳۰۰ فرمانده نظامی در سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود که در این برنامه ۱۵ فرمانده از گردان رزمی سپاه انصارالحسین(ع) حضور دارند و در این برنامه از خانواده شهید مازویی شهید شاخص استان همدان و با عنوان «فرمانده شهید گردان تخریب» تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه روز سوم خرداد بازدید از باغ موزه دفاع مقدس برای همشهریان و هم استانی‌ها رایگان است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز همدان برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی را در این ایام در نظر گرفته است و تهیه اینفوگرافیک شهدای استان همدان، تولید نماهنگ و موشن‌گرافی را در دست اقدام دارد. 

 در پایان این نشست از پوسترهای روز سوم خرداد استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزادی خرمشهر استان همدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت