Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:19:00 GMT

بازی سرنوشت‌ساز یزدلوله مقابل فولا هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۲۵۷

بازی سرنوشت‌ساز یزدلوله مقابل فولا هرمزگان

هم‌اکنون در گروه سه لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت امیدیه خوزستان با ۱۶ امتیاز اول، فولاد هرمزگان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بیشتر دوم و تیم یزدلوله با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب اول تا سوم هستند.

مسابقه ۲ تیم یزدلوله و فولاد هرمزگان که تنها به دلیل تفاضل گل، دوم و سوم گروه  هستند برای اینکه جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا داده و در صدر گروه قرار گیرند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی امروز یزدلوله در خانه بدون حضور تماشاگران حساسیت زیادی دارد که اگر همانند مسابقات گذشته قدر این بازی خانگی را بداند با پیروزی و کسب سه امتیاز به صدر جدول صعود می‌کند و به لیگ ۲ نزدیک‌تر می‌شود.

در این گروه هم‌اکنون تیم‌های سپاهان نوین اصفهان با ۹ امتیاز در رده هشتم، سامیت تهران با هشت امتیاز نهم و نفت اهواز با هفت امتیاز در رده هفتم گروه قرار دارد و هرچه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم تمامی بازی‌ها اهمیت پیدا می‌کند. 

یکی از خواسته‌های مهم علاقه‌مندان به ورزش به خصوص جامعه فوتبال یزد است که تیم یزدلوله مسابقات آینده خود را در خانه و بیرون از آن جدی گرفته و برای صعود به لیگ دسته ۲ کشور تلاش داشته باشد.

از هفته دهم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور ( دور برگشت ) تیم یزدلوله از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوم خرداد در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم فولاد هرمزگان است.   

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت اهواز، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد هرمزگان فولاد هرمزگان تیم یزدلوله لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در استمفوردبریج میزبان تاتنهام است. آبی‌ها که با 48 امتیاز در رده نهم قرار دارند، هنوز اندک امیدهایی برای کسب سهمیه اروپایی دارند و می‌خواهند این بازی را ببرند. 

تاتنهام 60 امتیازی که در رده پنجم ایستاده، بعد از شکست در دربی برابر آرسنال نیاز به سه امتیاز را حیاتی می‌داند. برای پوچتینو که سال‌ها مربی تاتنهام بود، این یک بازی خاص است.

مربی آرژانتینی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «خبر خوبی ندارم، زیرا ما نمی‌توانیم هیچ بازیکن مصدوم را برای بازی فردا داشته باشیم. اما تیاگو و دیاسی به تمرینات اضافه شده اند هرچند آنها برای فردا در دسترس نخواهند بود.»

پوچتینو در مورد خداحافظی تیاگو از چلسی گفت: «او یک انسان و یک حرفه‌ای شگفت انگیز است. بازیکنی تقریباً 40 ساله که دوران فوتبال شگفت انگیزی داشته است. بازیکنان، هواداران و باشگاه دلتنگ او خواهند شد، اما او خوشحال است. او به دوران فوتبال خود در چلسی بسیار افتخار می‌کند. برای او بهترین آرزوها را دارم.»

بازگشت از شکست و تساوی 2-2 برابر ویلا: «هر بازی یک چالش است و فردا یک چالش بزرگ مقابل تاتنهام که یک تیم بزرگ دیگر است، پیش رو داریم. بازی خوبی برای همه خواهد بود. این یک فرصت عالی برای برخی از بازیکنان است که ارزش‌هایشان را نشان دهند.»

رویارویی با تیم سابق: «فکر می‌کنم بازی رفت در زمین تاتنهام برایم خیلی خاص بود. فردا ولی داستان دیگری است. همیشه رویارویی با تیم سابق خاص است و من نمی‌توانم احساساتم به باشگاه تاتنهام را پنهان کنم. این یک بازی احساسی خواهد بود، زیرا با تیم سابقم روبرو می‌شوم و خاطرات خوبی هم از آنجا دارم. اما همان‌طور که قبلا گفتم، می‌خواهیم برنده شویم.»

پوچتینو در مورد در پوستکوگلو، مربی تاتنهام، گفت: «فکر می‌کنم او امید را به باشگاه و هواداران برگرداند. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنند. مربیگری در یک کشور جدید همیشه چالش بزرگی است اما فکر می‌کنم او کار بزرگی انجام داده است.»

پیروزی 1-4 بازی رفت برابر تاتنهام: «یک بازی سخت بود زیرا آنها واقعا خوب شروع کردند. به شانس نیاز داشتیم و خیلی اتفاقات رخ داد (9 نفره شدن تاتنهام). امیدوارم فردا همه چیز برای ما مثبت باشد زیرا برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.»

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا