Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ارتین کمالی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی های انجام شده در سازمان پزشکی قانونی نشان می دهد که بیشتر برق گرفتگی ها به دلیل ناآشنایی با اصول پیشگیری از وقوع برق گرفتگی و بی توجهی به اصل کلی برق گرفتگی یعنی عبور جریان برق از بدن به زمین رخ می دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان برق گرفتگی در فصل تابستان رخ می دهد اظهار داشت: با شروع فصل گرم سال و راه اندازی دستگاه های برودتی و سرویس کولرها در آغاز فصل تابستان تعداد قربانیان ناشی از برق گرفتگی در جداول آماری این اداره کل افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان یادآوری کرد: براساس آمارهای موجود تابستان سال گذشته نیز بیشترین تعداد تلفات برق گرفتگی در فصل تابستان به میزان پنج کشته گزارش شده است.

کمالی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و راه اندازی و استفاده از وسایل سرمایشی، شهروندان باید اصول فنی و نکات ایمنی را در نصب و به کارگیری سیستم های سرمایشی و استفاده از وسایل برقی به کار گیرند.

وی در ادامه از مرگ مرد میانسالی در استخر خبر داد و گفت: مرد ۶۵ ساله بر اثر سقوط به داخل استخر یک خانه باغی در روستای انصارالامام شهر همدان جان باخت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان افزود: ۲۴ نفر شامل یک زن و ۲۳ مرد در استان همدان سال گذشته بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها استان همدان اداره کل پزشکی قانونی استان همدان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان برق استان همدان برق پزشکی قانونی استان همدان برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از ‎امداد رسانی به حدود ۸۰۰ نفر نفر در حادثه سیل و آب‌گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آب‌گرفتگی در 48 ساعت گذشته، گفت: 13 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١5٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌ احمر در قالب 49 تیم در 51 عملیات امدادی، به 800 نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 34 نفر در 48ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌ احمر، 16 نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب 30 واحد مسکونی تخلیه شد.

ادامه امدادرسانی هلال احمر در 11 استان متأثر از سیل

محمودی اضافه کرد: 9 دستگاه چادر، 144 تخته‌پتو، 105 تخته‌موکت، 52 بسته‌غذایی، 100 قوطی انواع کنسرو و 899 کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی