Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@15:33:01 GMT

ترافیک نیمه سنگین در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۶۱۱

ترافیک نیمه سنگین در پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین تا سنگین در بیشتر مسیرهای پایتخت خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی اظهار کرد: هم اکنون در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی و مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شیخ فضل اله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان ۹ دی تا دور کرد فاطمی چمران دارای بار ترافیک سنگینی است.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از سیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزاد راه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق را از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از ستاری دارای بار ترافیک است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: تیم های پلیس راهور در تمامی مسیرها و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پلیس راهور ناجا ، پلیس تهران بزرگ ، پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ مسیر غرب به شرق جنوب به شمال بار ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند