Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز درباره اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس گفت: نمی‌دانیم شخصی که به ورزشگاه ‌می‌آید چه هدفی دارد و طرفدار کدام تیم است. احتمال دارد طرفداران پرسپولیس میان هواداران تراکتور رفته و این اتفاقات از پیش تعیین شده بود.

ناصر هوشیار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست با ابراز تاسف از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار داشت: نیروی انتظامی و عوامل اجرایی ورزشگاه برای برگزاری و امنیت این بازی زحمت زیادی کشیدند و حتی سکوها به طور کامل تمیز شده بود، اما معلوم نیست که سنگ‌ها و اشیا از کجا به داخل ورزشگاه آورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی نمی‌داند شخصی که به ورزشگاه ‌می‌آید چه هدفی دارد و طرفدار کدام تیم است. حتی احتمال دارد طرفداران پرسپولیس میان هواداران تراکتور رفته و این اتفاقات همگی مدیریت شده و از پیش تعیین شده باشد.

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) در پاسخ به ادعای خارج شدن کنترل گیت‌ها از دست مسئولان ورزشگاه بیان کرد: هیچ کسی را بدون بلیت به داخل راه ندادیم. شورای تامین در آستانه بازی تصمیم به افزایش تماشاگران گرفت و حدود ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. تجربه بازی‌های ۱۰۰ هزار نفره را بدون هیچ مشکلی در کارنامه داریم و تماشاچیان را از ۳ گیت عبور دادیم؛ به نظرم باشگاه‌ها و کانون هواداران باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.

هوشیار از مشاهدات خود در بازی پرسپولیس و تراکتور اینطور گفت: فکر می‌کنم از بازیکنی مثل امید عالیشاه نباید چنین برخوردی دیده می‌شد. با اینکه رفتار خوبی از تماشاچیان تیم حریفش ندید اما نباید از کوره در می‌رفت و باقی افراد حاضر در صندلی‌ها را تحریک کند. چرا پرتاب‌ سنگ‌ها به سمت رامین رضائیان دیده نشد و آن طرف زمین آرام بود؟

وی افزود: بعد از ترک زمین از سوی بازیکنان و داوران؛ نیروی انتظامی امنیت را برقرار کرد و با ناظر و سرپرست تیم‌ها صحبت کرد اما تیم‌ها حاضر به ادامه بازی نشدند. حتی در حالی که داور هنوز سوت پایان بازی را نزده بود، دیدیم که بازیکنان پرسپولیس دوش گرفته و درگیر وعده غذایی بودند. احتمال دارد این مشکلات به اسم تراکتور تمام شد و شاید پرسپولیس هم با این اوضاع خواسته از این درگیری به نفع خودش استفاده کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تراکتورسازی ، باشگاه پرسپولیس ، ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز