Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش کریمی درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: در تاریخ یکم فروردین تا سی‌ویکم اردیبهشت، پوشش امدادی ۵۸۸ حادثه انجام شد و چهار هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از حوادث این مدت از چهار هزار و ۴۶۵ نفر حادثه‌دیده، از خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

او درمورد حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر اصفهان در دو ماه ابتدایی امسال گفت: در این بازه زمانی ۲۸۳ حادثه جاده‌ای، ۱۵۶ خدمات حضوری، ۶۳ حادثه شهری، ۱۰ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۴۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه آتش‌سوزی مراتع و جنگل، دو حادثه ریزش آوار، دو حادثه طوفان و ۲۷ حادثه کوهستان، توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی می‌گوید به طور کلی ۹۲ نفر توسط نیرو‌های امداد و نجات هلال‌احمر در حوادث مذکور اسکان گرفتند، همچنین در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۴۹۰ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۳۴۶ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۴۴ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

دو هزار و ۶۱۰ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۶۶۹ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۲۶ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت ۳۴ عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان می‌گوید طی دو ماه ابتدایی امسال میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۸:۴۴ و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۱۹ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۲۰:۴۶ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر اصفهان جمعیت هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر