Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین توکلی زاده روز دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد افزود: شهرداریها در کنار دولت می توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه های مختلف ایفا کنند. 

وی ادامه داد:در مجموعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها نیز باید الگوسازی کرد و این نشست باید مقدمه ای برای توسعه فرهنگ رضوی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: شهرداری‌ها مهمترین نهاد مرتبط با مردم است و برگزاری پویش های مردمی در بخش های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

توکلی زاده افزود: حاشیه نشینی از معضلات کلانشهرهای کشور است و در مشهد این مهم مورد توجه قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیتهای مختلف موضوع ساماندهی حاشیه شهر به خوبی پیگیری می شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های خوبی در اقصی نقاط کشور وجود دارد که با اشتراک گذاری آنها می توان خدمات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به شهروندان ارائه کرد.

حسین باغگلی افزود: هدف از برگزاری این نشست ٢ روزه نیز هم اندیشی و تبادل تجربیات معاونان فرهنگی شهرداری ها در کلانشهرها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.  

چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تا فردا سوم خرداد ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی زیارت گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد شهرداری مشهد مشهد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است