Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:06:12 GMT

بیش از ۲۰۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۸۷۴

بیش از ۲۰۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرز کشف شد

سعید نوراللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از مجموع کالاهای کشف شده طی یک هفته اخیر ۱۱۰ تن شکر ، ۵۰ تن روغن خوراکی ، ۴۰ تن آرد و بیش از چهارتن گندم  بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۲هفته اخیر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی توسط تیم های مشترک قضات تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت ف معدن وتجارت  استان البرز انجام شد و برای ۲ هزارو ۳۰۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی گفت: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی ،  طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی ، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می کند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحدها تولیدی و صنوف با محوریت احتکار کالاهای ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می شود.

وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه  ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی  این استان ارائه دهند. 

برچسب‌ها گران فروشی البرز انواع روغن خوراکی اصناف گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گران فروشی البرز انواع روغن خوراکی گران فروشی البرز انواع روغن خوراکی اصناف گرانی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان