Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد؛ این مناسبت را فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از مشکلات پیش رو دانست.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستادکل نیرو‌های مسلح به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانیه بدین شرح است:

عملیات سرنوشت ساز و غرورآفرین بیت‌المقدس که حماسه ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، نقطه عطفی در روند جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به شمار می‌رود که علاوه بر پایان بخشیدن به 19 ماه اشغال مناطق مهمی از حساس‌ترین بخش خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت و موجب تغییر موازنه قدرت در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: آزادی خرمشهر، نصرتی الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی محقق گردید و تبدیل به نمادی از ایستادگی، مقاومت و پیروزی همیشگی ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی و توطئه‌های دشمنان شد.

در این بیانیه با تمجید از بصیرت مردم در مقابله با موج جدید جنگ رسانه‌ای دشمنان برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و نا آرامی در کشور، ابراز امیدواری شده است: اجرای صحیح سیاست‌های اقتصادی در کشور با برنامه ریزی دقیق، مراقبت کلیه دستگاه‌ها و همت قوای سه گانه، می‌تواند ضمن جلوگیری از مفسده‌های نظام اقتصادی و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه، شرایط عدالت و تعادل اقتصادی را فراهم نماید.

در پایان این بیانیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس تاکید شده است: نظام سلطه و جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همراهی و همدلی آحاد مردم و میراث ارزشمند شهیدان گرانقدر، همواره بیدار و مقتدر در برابر توطئه‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان در مسیر استقرار عدالت و حرکت سعادتمندانه در سایه آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) گام بر خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستادکل نیروهای مسلح سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین