Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا و روز چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب و ساحل دریای خزر به ویژه در ساعات بعدازظهر افرایش ابر، وزش باد شدید موقتی، رگبار باران گاهی رعدوبرق و گردوخاک پیش‌بینی شده که در مناطق مستعد همراه با تگرگ خواهد بود.

پنجشنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران گاهی وزش باد روی می‌دهد. جمعه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جو آرامی خواهیم داشت.

با توجه به این‌که امروز و فردا شرایط برای شکل‌گیری توده گردوخاک روی عراق و انتقال آن به کشور مهیاست، از این رو در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و به‌تدریج مرکز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۸ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد