Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:13:09 GMT

تداوم و بقای انقلاب اسلامی در گرو حرکت جهادی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۱۹۸

تداوم و بقای انقلاب اسلامی در گرو حرکت جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید میثم نبوی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از غرفه شهدای روحانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نشر و ترویج آثار روحانیون شهید، گفت: برای لبیک به فرمانده رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، اقدام به برپایی نمایشگاه ردای سرخ، از حجره تا سنگر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا گفت: اقدامات انجام شده درنمایشگاه، برپایی غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب‌ها، تالیفات، پژوهش‌های شهدای روحانی و آثاری از عالمان مجاهدان استان مازندران است. همچنین وصیت نامه‌ها، دلنوشته‌ها و زندگی نامه شهدا در قالب مکتوب و نرم افزاری برای ارhئه عموم تهیه شد.

حجت الاسلام نبوی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی اشاره و اضافه کرد: نمایشگاه تجسمی هم در محوطه مصلی برپا شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به محتوای نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: بخشی از نمایشگاه مربوط به شهدای روحانی دوره مشروطه مثل شهید شیخ فضل الله نوری است و بخشی دیگر مربوط به سه شهید ترور و همچنین شهدای روحانی که نمایندگان مجلس در زمان انقلاب بودند، و در ادامه شهدای روحانی دفاع مقدس و شهید جاویدالاثر، شهید، ولی الله سلیمانی فر اولین روحانی شهید جاویدالاثر استان است.

به گفته حجت الاسلام نبوی آثار شهدای روحانی انقلاب و شهدای روحانی مدافع حرم هم بخش دیگر محتوایی نمایشگاه هستند.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تداوم و بقای انقلاب که در گرو حرکت جهادی است، و به فرموده رهبر معظم انقلاب بدون تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت مشکلات کشور حل نمی‌شود، از همین رو، اقدامات جهادی روحانیون مازندران هم در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام نبوی در پایان سخنان خود با قدردانی از حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: وی از ابتدای برگزاری کنگره شهدای روحانی به ویژه گرامیداشت شهدای روحانی استان مازندران، شخصاً در دیدار با خانواده شهدای روحانی حضور داشت و با رهنمودها و پشتیبانی خود موجب شد تا اقدامات درخور شانی برای شهدای روحانی داشته باشیم.

کد خبر 5496899

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای روحانی ساری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار احتکار خراسان رضوی سیدابراهیم رئیسی گرد و خاک آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها اردبیل شهدای روحانی حجت الاسلام سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اظهار داشت: قوه قضائیه از اقدامات دولت برای پشتیبانی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها حمایت می‌کند.

گفتنی است، رئیس جمهور در جمع کارگران نمونه اعلام کرده بود که هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود.    حجت‌الاسلام منتظری، همچنین درباره مولدسازی‌ها، تصریح کرد: در قوه قضائیه نیز مولدسازی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • حرکت کاروان میقات
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش