Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:43:31 GMT

آغاز عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۲۲۹

آغاز عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری در شهرکرد

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با هدف پاکسازی و زیباسازی شهر، عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری از منظریه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در حاشیه مانور آواربرداری و نخاله‌برداری دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: حسب دستور استاندار محترم مبنی بر پاکسازی و نخاله برداری شهر به ویژه شهرک منظریه و به منظور بهبود سیمای شهر و جلب رضایت شهروندان مانور آوار برداری و نخاله‌برداری توسط ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی نخاله‌برداری و آواربرداری با استفاده از دستگاه‌های لودر، کامیون، گریدر و ... آغاز و پاکسازی و نخاله‌برداری خیابان‌های اصلی و فرعی و همچنین زمین‌های رها شده انجام می‌شود.
سرپرست شهرداری شهرکرد هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، نظافت معابر و ایجاد محیط سالم و همچنین حفظ بهداشت محیط عنوان و بیان کرد: وجود نخاله‌های ساختمانی در محله‌ها باعث به خطر انداختن بهداشت محیط و سلامت شهروندان می‌شود و همچنین چهره‌ای نامطلوب برای یک محله ایجاد می‌کند.
نجفی ادامه داد: امروز به صورت نمادین عملیات آواربرداری از منظریه آغاز و نخاله‌برداری و پاکسازی دیگر محلات طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد.
وی در پایان از شهروندان خواست تا جهت حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و همچنین حفظ چهره بصری شهر از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌ها و زمین‌های رها شده جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نخاله برداری نخاله برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی

‌مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد و بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عنوان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی مطرح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی و شرکت‌های خدماتی در حالت آماده باش باشند.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن و وسایل ارتباطی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6097254

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود