Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@19:09:28 GMT

پیام زاکانی در پی ترور حسن صیاد خدایی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۲۵۳

پیام زاکانی در پی ترور حسن صیاد خدایی

در پی حادثه ترور شهید حسن صیاد خدایی شهردار تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه ترور شهید حسن صیاد خدایی شهردار تهران پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت پاسدار سرافراز اسلام و انقلاب و مدافع راستین حرم اهل بیت (ع)، شهید حسن صیاد خدایی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار شهید، به ویژه پیرغلام اهل‌بیت حاج حسین فیضی پدر همسر ایشان و همه دوستان و همکاران این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صحنه دردناک حضور مادر و همسر شهید بر بالای پیکر مطهر ایشان در همان لحظات ابتدایی پس از اقدام بزدلانه و تروریستی دشمنان ملت ایران، چون یک روضه مصور آتش به دل همه مردم ایران زد.

زندگی و سرنوشت همه فرزندان راستین حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، جهاد در راه خدا و غلطیدن در خون خود در مقابله با دشمنان اسلام و ایران است. شهید سربلند حسن آقای عزیز و نازنین هم نمونه بارز همین شیوه زندگی و سرنوشت رشک برانگیز است که با رفتن خود همه ما را داغدار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زاکانی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام