Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در استان‌های واقع در غرب، شمال‌غرب، جنوب‌غرب، مرکز کشور، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز به دلیل افزایش شدت باد شاهد کاهش دید افقی، افزایش گردوخاک و آلودگی هوا خواهیم بود.

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی به ایران اکونومیست گفت: از بعدازظهر امروز با انتقال گسترده توده گردوخاک از عراق به کشورمان در شمال غرب، غرب و جنوب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این شرایط باعث ناسالم شدن هوا در تهران و چند استان دیگر در غرب و شمال غربی و مرکز خواهد شد. 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی هم‌زمان به دلیل فعال‌بودن سامانه بارشی، امروز در برخی مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است

گودرزی گفت: این وضعیت در روز سه‌شنبه در شمال و غرب کشورمان تکرار می‌شود. آب‌های خلیج‌فارس نیز در همین مدت مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: اثر مخاطره این سامانه طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و اختلال در تردد بین‌شهری اعلام شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و جمع‌آوری دام‌ها از نقاط مرتفع و سیل‌خیز توصیه کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فریبا گودرزی ، آذربایجان شرقی ، شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فریبا گودرزی آذربایجان شرقی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی

در بیانیه پایانی نشست ۳۰۰ نفری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور، بر محکومیت شدید برخوردهای خشونت‌آمیز علیه اساتید و دانشجویان آمریکایی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست وبیناری بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون های بسیج اساتید کشور با حضور محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد.

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحیم الرحیم
«انقلاب اسلامی انفجار نور بود.» امام خمینی(ره)

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسان های آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگ های خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم. همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبش های  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیست های ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است.

ان شاء الله

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت