Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تصاویر سیلی مربی ترک به دختر ورزشکار شکست خورده در دیاربکر زد واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. دختر جوان با بیان اینکه این حادثه ناشی از یک سوء تفاهم بزرگ بوده است، گفت: در شوک بودم، می خواستم به من سیلی بزند، لطفا قبل از تماشای کل مسابقه چیزی نگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در انتخابات استانی تکواندو جوانان ترکیه که در دیاربکر اتفاق افتاد. ظاهراً «ایرم پالا» که از حریف خود شکست خورده بود توسط مربی خود اورهان بایتکین سیلی خورد. پس از این اتفاق، این مربی برکنار شد.

ایرم پالا دختر تکواندوکار گفت که او مسابقه را ترک کرد و در آن لحظه در شوک بود. پالا با بیان اینکه می خواست معلمش به او سیلی بزند، گفت: «اگر تمام مسابقه را تماشا کنند متوجه می شوید که ماجرا چیست. معلم من اورهان به هیچ یک از شاگردانش خشونت نشان نمی دهد. هیچ چیز آنطور که در ویدیو دیده می شود نیست. امروز من و دوستانم همه در کنار مربی ام هستیم. ما هرگز او را تنها نگذاشتیم، امروز او را تنها نخواهیم گذاشت. واقعا ناراحتم میکند که بخاطر من اخراج شد.»

مورات پالا، پدر ایرم، هم درباره این اتفاق گفت که با معلم دخترش مشکلی ندارد. پالا با اشاره به اینکه 10 سال است که معلم را می شناسند، گفت: «دخترم 10 سال پیش شاگردش بود و ما مشکلی با او نداریم.»

256 251

کد خبر 1633899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

به گزارش ورزش سه، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شمس‌آذر بعد از تساوی برابر گل‌گهر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و نسبت به شرایط مسابقه به صحبت پرداخت، او اعتقاد داشت که بازی با گل‌گهر یک دیدار سخت و تاکتیکی بود.

کریمیان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بازی با کیفیتی بود، بازیکنان ما نزدیک به 100 دقیقه دویدند و به آنها تبریک می‌گویم، تیم ما جوان، با بودجه ناچیز و سرمربی جوان است، امروز نشان دادیم که چه تیم با کیفیت، پرتلاش و توانمندی هستیم.

ویدئو: 331908

او در ادامه افزود: گل‌گهر تیم قدرتمند، پرتلاش و بازیکانی باکیفیتی در اختیار دارد که در سطح اول فوتبال کشور هستند، آنها مربی با دانشی در اختیار دارند و در این مسابقه فشار را روی تیم احساس کردیم، با این شرایط در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در نیمه دوم تحت فشار تیم گل‌گهر چند موقعیت دادیم.

کریمیان در انتها گفت: این مسابقه یک بازی تاکتیکی بود و ما بازیکنان جوانی که جایگزین کردیم را توانستیم در پازل تاکتیکی تیم قرار دهیم و روند خود را ادامه دهیم، از نتیجه هم راضی هستیم، یک امتیاز در خانه رقیب با کیفیتمان بد نبود، امیدوارم در مسابقات بعدی هر دو تیم موفق باشند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!