Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:32:47 GMT

جشنواره ایده های فناورانه در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۳۱۱

جشنواره ایده های فناورانه در قم برگزار می‌شود

جشنواره ایده های فناورانه در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال با همکاری بسیج دانشجویی استان قم، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اقبالی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، ، اظهار داشت: اصلی‌ترین رسالت و هدف بسیج حرکت در مسیر منویات و بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش امید در جامعه را مهم برشمرد و ابراز داشت: برای توسعه و پیشرفت نیاز به این داریم که در جامعه امیدآفرینی ایجاد شود و در واقع باید جهاد امید آفرینی راه در کشور ترویج دهیم.

اقبالی تصریح کرد: امروز در حالی برخی افراد از ضعف کشور در حوزه اقتصاد سخن می‌گویند که کشور ما جز ۲۰ اقتصاد اول جهان است از همین رو نباید اجازه بدهیم که عده‌ای مغرض بذر ناامیدی را در دل مردم بکارند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال با همکاری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری و بسیج دانشجویی استان قم اقدام به برگزاری جشنواره ایده های فناورانه کردیم.

دبیر جشنواره ایده های فناورانه در بیان اهداف این جشنواره ابراز داشت:  زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت دانشجویان در عرصه‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف این جشنواره است.

وی به زمان ارسال ایده‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: از سوم خرداد ارسال آثار در زمینه فنی و مهندسی شروع می‌شود و  تا آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

اقبالی ابراز داشت: نمایشگاهی از  ۸ الی ۱۳ آبان برگزار و در نهایت 13 آبان‌ماه امسال و در روز استکبارستیزی اختتامیه جشنواره  برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دانشجویان استان قم می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و طرح‌ها و ایده های خودشان را ارسال کنند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره ایده های فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد