Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر خانی با اشاره به اینکه مجوز احداث ذوب آهن شاهرود پیش از تنظیم سند آمایش سرزمینی استان صادر شد، گفت: ذوب آهن شاهرود در سال ۱۲ هزار متر مکعب آب مصرف می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر علیخانی سرپرست معاونت امور معادن و صنایع صمت استان سمنان در گفت‌وگو با مرآت ضمن اشاره به سیاست اتخاذ شده در استان سمنان مبنی بر عدم احداث صنایع آب بر گفت: مجوز احداث و بهره برداری از واحد صنعتی ذوب آهن شاهرود پیش از تنظیم سند آمایش سرزمینی استان صادر شده و بر اساس کارشناسی های صورت گرفته در آن زمان، این واحد صنعتی مجاز به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع صمت استان سمنان با بیان اینکه این واحد تولیدی در سال ۱۲ هزار متر مکعب آب مصرف می کند اظهار کرد: به منظور تأمین آب واحد صنعتی مذکور که درحال بهره برداری است و در سال های گذشته مجوز گرفته است، آب این مجموعه از چاه اختصاصی تأمین می شود.

وی افزود: این واحد صنعتی با استفاده از تصفیه پساب خود و سیستم برگشت آب مصرفی به چرخه تولید، در مصرف آب صرفه جویی خواهد کرد.

علیخانی ضمن اشاره به تولید ۹۹ هزار و ۵۰۰ تنی این واحد در سال، خاطر نشان کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۱هکتار احداث شده که فاز اول آن درسال۱۴۰۰ به بهره برداری رسید که این ذوب آهن متعلق به بخش خصوصی است درفاز اول برای ۲۲۰ نفرتولید اشتغال کرده و همچنین محصول تولیدی این واحد صنعتی بیلت فولاد ساده کربنی وکم آلیاژی است.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع صمت استان سمنان در پایان گفت: برقی مصرفی این کارخانه برق ۲۵ مگاوات است که از طریق خرید گواهی ظرفیت ازطریق بورس انرژی و قرارداد با شرکت برق تأمین می شود.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن شاهرود استان سمنان واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود