Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:31:48 GMT

ساخت تله فیلم برای یکی از شهدای شاخص استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۴۴۳

ساخت تله فیلم برای یکی از شهدای شاخص استان زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امسال یک تله فیلم برای یکی از شهدای استان زنجان ساخته خواهد شد، گفت: این طرفین در خصوص شهید قربانی یا شهید نادری از شهدای استان زنجان تولید خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه رسانه همیشه در امر ایثار و شهادت پیشگام بوده است، اظهار کرد: رسانه وظیفه خود میداند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انتقال این ارزش‌ها به خصوص به نسل جوان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی طی سالهای گذشته در صدا و سیمای مرکز زنجان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان انجام شده است، ابراز کرد: سریال شهید شهریاری که از شبکه سراسری نیست پخش شد محصول تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان بوده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به پخش برنامه پلاک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: مستند شهدا در شبکه اشراق در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با این فرهنگ در حال پخش است.

وی با اشاره به اقدامات رادیو زنجان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: نمایش رادیویی شهدا نیز در حال اجرا و پخش است.

لطیفی با اشاره به تبدیل کتاب شهدا به کتاب صوتی و پخش آن از رادیو زنجان، عنوان کرد: این کتاب به نمایشنامه های رادیویی تبدیل شده است و در حال اجرا و پخش از رادیو زنجان است.

وی با بیان اینکه امسال یک تله فیلم برای یکی از شهدای استان زنجان ساخته خواهد شد، ادامه داد: این طرفین در خصوص شهید قربانی یا شهید نادری از شهدای استان زنجان تولید خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای را با بنیاد شهید پیش میبریم تا از ظرفیت بنیاد شهید در این دست از مسائل استفاده کنیم و بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت به هشت سال دفاع مقدس بر می‌گردد و تولید فیلم هایی از این دست نیاز به هزینه های بالایی دارد این امر نیازمند ورود تمامی دستگاه‌های متولی امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه شخصیت های شاخص بسیار زیادی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان وجود دارد، ابراز کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان در دستور کار صدا و سیمای مرکز استان زنجان وجود دارد.

لطیفی خاطر نشان کرد: از تمامی کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ و ارشاد و شهادت هستند دعوت به همکاری می شود و هیچ گونه محدودیتی در این خصوص برای صدا و سیمای مرکز زنجان وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صدا و سیمای مرکز زنجان شهدای استان زنجان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد