Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدرضا قربانی را به سرپرستی پارک علم و فناوری خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست پارک علم و فناوری خراسان شمالی را منصوب کرد.

براساس این حکم محمدرضا قربانی، به عنوان سرپرست این پارک منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زلفی گل در این حکم انتصاب وظایفی مانند تعامل و تکامل هم افزا با استانداری، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و صنایع خصوصی دولتی، بسترسازی نرم افزری، مشارکت در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی سازوکار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص، توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد طرح‌های اشتغالزا و ... را به عهده قربانی گذاشته است.

قربانی، عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه بجنورد است و قبلا سمت‌هایی مانند معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بجنورد، سرپرستی دانشگاه کوثر بجنورد و ریاست گروه بررسی تخلفات پژوهشی دانشگاه بجنورد را به عهده داشته است. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری خراسان شمالی وزیر علوم حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد