Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:42:28 GMT

‌هرمزگان کمبود زیرساخت فرهنگی دارد‌

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۷۸۹

‌هرمزگان کمبود زیرساخت فرهنگی دارد‌

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد از تالار مرکزی بندرعباس بازدید کرد و گفت: مساعدت‌های لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این پروژه انجام می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز از تالار مرکزی بندرعباس بازدید کرد، محمد رضا برکت در حاشیه این بازدید اظهار داشت: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها و مصوبات آن اقدام بسیار خوبی است و لازمه آن این است که  مصوبات پیگیری و اعتبارات در نظر گرفته شد محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعتبارات عمرانی سفر در استان‌ها مبلغ قابل توجهی است و استان های دغدغه مند،پیگیرتر و هماهنگ تر می‌توانند بهره بیشتری ببرند.

معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه‌های زیرساختی زاهدان بازدید کرد3000 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌‌های بندری استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شودبخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت مرزهای کرمانشاه وارد میدان شود

مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حضور در استان هرمزگان گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولویت بندی‌های لازم بر اساس رویکردهای دولت صورت گرفته و هرمزگان در این اولویت قرار گرفته و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر استان هرمزگان تاکید داشته است.

وی بیان کرد: هرمزگان شرایط ویژه‌ای دارد و از لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی و هنری با کمبود مواجه است و رفع آن به هماهنگی درون استانی و در ادامه تعامل با دستگاه‌های بالا دستی و رای زنی ها بستگی دارد.

برکت افزود: در سفر دو روزه به هرمزگان علاوه بر بازدید از پروژه‌های شهر بندرعباس از شهرستان میناب و بندر خمیر نیز بازدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

کد خبر 6100317 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی