Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:59:35 GMT

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۸۷۱

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، عبدالله توکلی گفت: ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد امکان پذیر است و بعد از آن امکان ثبت‌نام  وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت افزود: با توجه به افزایش تولید کامل توسط خودروسازان و الزام عرضه آن در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه‌های متنوع آتی خودرو متعاقبا علام می‌شود و البته این روند عرضه پایدار ادامه خواهد یافت. 

بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که همه محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecare.com از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسما کار خود را آغاز کرد و براساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یکبار  حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند. 

وزارت صمت تا این لحظه آماری از تعداد خودروهایی که در این دوره به متقاضیان عرضه می‌شود و همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام کنندگان را اعلام نکرده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ثبت نام خودرو سامانه خودرو سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا ایران خودرو سایپا قرعه کشی خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس