Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سیاری در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: ما در رزمایش‌ها همه دستاورد پهپادی را به نمایش نمی‌گذاریم، توانمندی‌های پیشرفته‌تر ما در جایی که لازم باشد استفاده خواهد شد. انواع هواپیماهای غربی و شرقی امروز، آماده به کار و سرحال است. 

 در این زمینه ببینید:

پرواز هواپیمای شکاری رهگیری اف۱۴ بعد از ۱۸ سال کد خبر 678355 برچسب‌ها هواپیما - پروازها هواپیما - پهپاد رزمایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما پروازها هواپیما پهپاد رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد