Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:04:25 GMT

کاپیتان پرسپولیس جای مربی محبوب را می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۶۰۸۶

کاپیتان پرسپولیس جای مربی محبوب را می‌گیرد؟

سیدجلال حسینی به سن ۴۰ سالگی رسیده و در حال حاضر مسن‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر است. البته کاپیتان سرخ‌ها هربار که برای پرسپولیس بازی می‌کند آنقدر مسلط نشان می‌دهد که شرایط سنی‌اش چندان به چشم نمی‌آید، با این‌حال در اواخر فصل گذشته و این فصل بازی‌های زیادی را از دست داد و در بازی اخیر پرسپولیس هم به‌دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، روی نیمکت نشست و برخی پیشکسوتان هم در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند برای فصل بعد باید قرمزها به‌دنبال جانشین کاپیتان‌شان باشند؛ چراکه باتوجه به وضعیت سنی احتمالا بیشتر از قبل درگیر مصدومیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس را امسال می‌توان ناکام ترین تیم این فصل دانست چرا که در کمتر از سه ماه این تیم ابتدا سوپرجام را از دست داد. سپس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از جام حذفی کنار برود و پس از آن هم با قبول شکست برابر سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد.

این در حالی بود که سیدجلال حسینی از زمان حضورش در پرسپولیس هر سال به عنوان کاپیتان تیم حداقل یک جام را با دستانش لمس می‌کرد اما امسال فصل خوبی را سپری نکرد. حسینی نیز یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم نگرفته که دوران بازی‌گری‌اش را به اتمام برساند یا خیر؟

حالا شنیده می‌شود کاپیتان پرسپولیس در صورتی که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته باشد به کادر فنی سرخپوشان اضافه می‌شود و در صورتی هم که قصد داشته باشد به دوران بازی‌گری‌اش ادامه دهد به احتمال زیاد به ملوان که لیگ برتری خواهد شد خواهد پیوست. البته همه چیز بستگی به تصمیم خود سیدجلال حسینی دارد اما اگر این شایعه صحت داشته باشد و او به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود قرار است جای چه کسی را بگیرد؟

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که احتمالا سیدجلال حسینی با توجه به رابطه مطلوب و رفاقت با بازیکنان فعلی پرسپولیس جانشین کریم باقری در این تیم شود! آیا این اتفاق می‌افتد؟ باید منتظر ماند و دید!

256 251

کد خبر 1633918

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلال حسینی باشگاه پرسپولیس کریم باقری سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!