Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@11:26:27 GMT

کشف شبکه تولید روغن زیتون تقلبی خارجی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۶۱۴۸

کشف شبکه تولید روغن زیتون تقلبی خارجی

در جریان بازرسی از انبارهای احتکار کالای اساسی، شبکه تولید روغن زیتون تقلبی خارجی کشف و متلاشی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و در جریان بازرسی از انبارهای احتکار کالای اساسی، شبکه تولید روغن زیتون تقلبی خارجی کشف و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه با تولید ظروف شبیه روغن زیتون خارجی، اقدام به پر کردن آنها با روغن‌های مایع آفتابگردان داخلی و ظروف پر شده را در قالب روغن زیتون ایتالیایی ۵ لیتری با قیمت یک میلیون تومان به بازار عرضه می‌کرد.

                                  Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 00:40   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen     این شبکه در جریان بازرسی سازمان اطلاعات سپاه سیدالشهداء از یکی از انبارهای پنهان شهر بهارستان اسلامشهر با همکاری مجموعه قضائی و تعزیرات حکومتی و بازرسان وزارت صمت و جهاد کشاورزی مورد ضربه قرار گرفت.

در جریان این بازرسی بیش از ۱۰ تن روغن مایع آفتابگردان و تعداد زیادی ظروف خالی روغن زیتون خارجی کشف و ضبط شد. همچنین یکی از متهمان پرونده دستگیر و رسیدگی به متهمین دیگر ادامه دارد.

 

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: امحای کالای تقلبی و قاچاق ، روغن زیتون ، احتکار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روغن زیتون احتکار روغن زیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی