Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در جهان دانست و گفت: ابعاد ترور شهید صیادخدایی در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر که در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان توسط دشمنان ترور شدند، اظهار داشت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است و ما قربانی ترور هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از دید ما، آمریکا و رژیم صهیونیستی مرکز و کانون برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای انجام اقدامات تروریستی در جهان هستند.

سردار شکارچی با اشاره به ترور شهید صیادخدایی در روز گذشته گفت: معمولاً دشمنان انقلاب اسلامی از هر طیفی دچار استیصال می‌شوند و زمانی که همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌بینند، دست به اقدامات تروریستی می‌زنند که این هم یکی از همان اقدامات است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ترور یک موفقیت برای دشمنان انقلاب اسلامی نیست، بلکه یک شکست برای آن‌هاست.

وی تأکید کرد: آن‌ها مطمئناً با ترور جوانان این کشور راه به جایی نخواهند برد و حتماً در پس این ترور‌ها با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبه‌رو خواهند شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی همچنین درخصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه مبنی بر پاسخ شدید ایران به اقدامات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی این را تجربه کرده که هرگاه مواجهه مستقیم با ما داشته باشد، بدون اینکه چیزی را پنهان کنیم، خیلی شفاف اعلام می‌کنیم؛ ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم شرور و ناامن‌کننده منطقه و ارباب او آمریکا را ناامن‌کننده جهان می‌دانیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: ملت و دولت‌ها بدانند که اسرائیل در هر منطقه‌ای حضور پیدا کند با خود ناامنی خواهد آورد و رژیمی که نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند، چگونه می‌تواند امنیت سایرین را تأمین کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اضافه کرد: در اقلیم عراق نیز مقری که منهدم شد، در اختیار موساد بود که برای کشور‌های منطقه و ایران اسلامی ایجاد ناامنی می‌کرد؛ اما در آن عملیات، درسی به آن‌ها داده شد که اگر شرارت‌های آن‌ها افزایش پیدا کند، قطعاً ما هم پاسخ قوی‌تری خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار شکارچی نیروهای مسلح سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سخنگوی ارشد نیرو های مسلح رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی به همراه دو کشتی دیگر آمریکایی و صهیونیستی را هدف قرار داده است.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش المسیره، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی دیگر این کشور (MAERSK YORKTOWN) در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 6088215

دیگر خبرها

  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح