Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سردار شکارچی گفت: ابعاد ترور شهید خدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی و انجام ترور دانست و گفت: ابعاد ترور شهید خدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان از سوی دشمنان ترور شدند، گفت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آنها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است؛ ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی همچنین در خصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه مبنی بر پاسخ شدید ایران به اقدامات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی این را تجربه کرده که هرگاه مواجهه مستقیم با ما داشته باشد، بدون اینکه چیزی را پنهان کنیم، خیلی شفاف اعلام می‌کنیم.

عصر دیروز مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی" در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

این حمله با واکنش‌هایی از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز رویرو شد به نحوی که شبکه خبری «نیوز وان» رژیم صهیونیستی، با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی، از اعلام حالت آماده‌باش در سفارت خانه‌های این رژیم در جهان خبر داد.

در واکنش به حادثه تروریستی عصر روز گذشته که منجر به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی شد، یک مقام ایرانی به الجزیره گفت: «ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی، عبور از خطوط قرمز است که موجب تغییرات اساسی در معادله درگیری می‌شود. گروهی که مسئولیت ترور این شهید را به عهده دارد، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا نیروهای مسلح سردار شکارچی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا دست بررسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت حضور یافت. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم (ع) با سازه‌هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین جلسه‌ای در جمع مردم منطقه و مسوولان با حضور استاندار گیلان در محل بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده ابراهیم (ع) شفت در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است