Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف زاده گفت: افزایش قیمت لبنیات بر افزایش قیمت آبمیوه‌ها اثر کمتری دارد، قیمت انواع آبمیوه بر اساس محاسبات صورت گرفته تنها ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

به گزارش بازارنیوز، رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت آبمیوه و بستنی به‌دلیل افزایش قیمت محصولات لبنی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید شریف زاده گفت: قیمت بستنی سنتی ساده با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی به کیلویی ۶۰ هزار تومان رسیده است.

او گفت: به دلیل افزایش قیمت شیر و خامه که در صنف ما محصولات پایه هستند، قیمت آبمیوه و بستنی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد گفت: پایه بستنی در صنف ما بستنی سنتی ساده است. تا قبل از افزایش قیمت محصولات لبنی بستنی ساده سنتی کیلویی ۴۰ تا ۵۰ تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت بستنی سنتی ساده با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی به کیلویی ۶۰ هزار تومان رسیده است.

شریف زاده گفت: افزایش قیمت لبنیات بر افزایش قیمت آبمیوه‌ها اثر کمتری دارد، قیمت انواع آبمیوه بر اساس محاسبات صورت گرفته تنها ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

او گفت: در کافی شاپ‌ها نوشیدنی‌ها اکثرا بر پایه قهوه است، تنها محصولاتی که پایه آن‌ها بر اساس لبنیات مانند شیر و خامه است افزایش حداقل ۲۰ درصدی خواهد داشت، این افزایش قیمت از هفته گذشته شروع شد و محصولات در نرخ نامه‌ها حداقل ۱۰ و حداکثر بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش قیمت دارد.


رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد گفت: اتحادیه ما در گروه سوم نرخ گذاری کالا و خدمات (بند ج) قرار داشته و واحد‌های صنفی بر اساس هزینه تمام شده محصول مانند میزان اجاره، مزد کارگر، حمل و نقل این اجازه را دارند تا نرخ محصولات را مشخص و به فروش برسانند، ولی در عمل این نرخ‌ها با نظارت اتحادیه مشخص می‌شود، نرخ‌های پیشنهادی برای هر واحد صنفی در اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد در ابتدا بررسی و سپس تایید می‌شوند.

شریف زاده گفت: واحد‌های صنفی اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد در هزینه‌های خود با هم اختلافاتی دارند و این مورد به کیفیت ارئه خدمات، کیفیت محصول و هزینه‌های آن واحد صنفی برمی‌گردد، ولی به طور کلی نباید قیمت آبمیوه و بستنی بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد در واحد‌های صنف افزایش پیدا کند.


/باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: قیمت آبمیوه ، بستنی ، قیمت لبنیات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RTr

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت آبمیوه بستنی قیمت لبنیات قیمت آبمیوه و بستنی اتحادیه آبمیوه شریف زاده گفت ۲۰ تا ۲۵ درصد درصد افزایش افزایش قیمت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد